Буковинський вісник
державної служби та місцевого самоврядування
 
« назад до переліку

12 лютого 2017
Юрій Півень: Про стан соціального захисту населення області у 2017 році

Основними завданнями Департаменту соціального захисту населення Чернівецької обласної державної адміністрації є забезпечення на території області реалізації державної політики у сфері соціально-трудових відносин, оплати і належних умов праці, зайнятості, трудової міграції, пенсійного забезпечення, соціального захисту та соціального обслуговування населення, в тому числі громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи.


Про роботу Департаменту розповідає Юрій Півень, заступник директора ДСЗН ЧОДА


Допомога за рахунок коштів «Обласної Комплексної Програми соціальної підтримки учасників АТО (учасників бойових дій)  та членів їх сімей на 2017-2019 роки»
За рахунок Програми виділені відповідні допомоги:
4 сім’ям загиблих учасників АТО на суму 380 000 грн.
24 пораненим та інвалідам на суму 135 000 грн.
136 сім’ям мобілізованих військовослужбовців на суму  264 400 грн.
107 особам відшкодовано на зубне протезування на суму 832 800 грн.
Загалом допомога надана 271 сім’ї  на суму 1612,2 тис. грн.


До рай(міськ)управлінь праці та соціального захисту за отриманням пільг звернулось 4538 учасників бойових дій, 183 інваліди війни, 47 учасників війни та 177 членів сімей загиблих.


Щодо забезпечення учасників АТО земельними ділянками інформуємо, що станом на 01.01.2018 отримано 4171 заяву на виділення земельної ділянки, з них задовільнених – 2072, відмовлено – 772, на опрацюванні знаходиться 1327.


Забезпечення житлом сімей загиблих військовослужбовців:
Постановою КМУ від 19.10.2016 № 719 «Питання забезпечення житлом деяких категорій осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України, а також членів їх сімей» затверджено Порядок та умови надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на зазначені цілі та Порядок виплати грошової компенсації за належні для отримання жилі приміщення деяким категоріям осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України, а також членів їх сімей, які потребують поліпшення житлових умов.


Відповідно до постанови у 2016 році для забезпечення житлом 21 сім’ї загиблих та осіб з інвалідністю І-ІІ групи, які брали безпосередню участь в антитерористичній операції, перераховано кошти в сумі 11 080,8 тис. грн., які використані в повному обсязі.


У 2017 році відповідно до розпоряджень Кабінету Міністрів України «Про розподіл субвенції... на 2017 рік»  від 07 червня 2017 року № 375-р (8 792 665 грн.),  27.09.2017 № 673-р (4 168 451 грн.) та від 22.11.2017 № 828-р (3 415 800 грн.) Чернівецькій області профінансовано кошти зазначеної субвенції в сумі 16 млн. 376 тис. 916 грн. (100% до потреби) для забезпечення житлом 17 сімей загиблих та осіб з інвалідністю.


Кошти перераховані в м.Чернівці, Кельменецький, Сторожинецький, Хотинський та Новоселицький райони відповідно до потреби та в повному обсязі перераховані на спеціальні рахунки сім’ям загиблих та осіб з інвалідністю в установах Ощадбанку.
За кошти субвенції 2017 року на сьогодні вже 11 сімей (9 осіб з інвалідністю та 2 сім’ї загиблих) вже придбали житло на вторинному ринку, інвестували кошти в будівництво в м.Чернівці, м.Ірпінь та Київ на загальну суму 11 млн. 827,9 тис.грн.
До державного бюджету на кінець року повернуто кошти в сумі 28 250,39 грн. Це кошти, які передбачалися 2 сім’ям на сплату обов’язкових платежів, передбачених чинним законодавством при укладанні угод купівлі-продажу житла (1% від суми на сплату податку до Пенсійного фонду та 3 000 грн. на сплату нотаріальних послуг купівлі-продажу). Однак двоє осіб інвестували кошти в будівництво житла в м. Ірпінь та м.Чернівці.

 

 Допомога переселенцям
Кількість внутрішньо переміщених осіб, які перебувають на обліку в базі ЄІБДВПО – 2599.
До райміськуправлінь праці та соціального захисту населення за отриманням  ДСД звернулось 2768 осіб (2576 – призначено, 177 –відмовлено).
Відповідно до постанови КМУ від 21.10.2014 № 505 щомісячну адресну допомогу отримують 614 сімей (1183 особа) на суму 923,2 тис. грн.
Пенсії отримують 460 осіб з числа 1108 ВПО, що звернулись до ПФ.
За інформацією Центру Зайнятості:
Працевлаштовані – 15 осіб
Надано статус безробітних – 85
Призначена (поновлена) допомога по безробіттю – 63.
За рахунок програми «Турбота» надано матеріальної допомоги 31 ВПО на суму 21,2 тис. грн.
Вільні місця для поселення:
Хотинський психоневрологічний будинок-інтернат – 20 осіб жін. ст., з відповідним пакетом документів;
Кельменецький терцентр – 6 місць для одиноких пенсіонерів.

Допомога за рахунок коштів «Обласної комплексної програми соціальної підтримки малозабезпечених верств населення «Турбота» на 2016–2018 рр.»
Одноразову грошову допомогу за 2017 рік (Комплексна програма «ТУРБОТА») виділено – 980 особам на суму 1 млн. 631 тис. 850 грн., із них виділено за зверненням до депутатів обласної ради (депутатський фонд) –  929 тис. 700 грн. – 194 особам.


Заборгованість із виплати заробітної плати
Впродовж  2017 року проведено 127 засідань комісій, на яких було заслухано звіти керівників підприємств-боржників із заробітної плати, внесків до цільових фондів та інших обов’язкових платежів.
За оперативними даними моніторингу загальна сума заборгованості із виплати заробітної плати станом на 01 січня 2018 року становить 1847,6 тис. грн, що на 2218,4 тис. грн, менше ніж на 01 грудня 2017 року.
Заборгованість із виплати заробітної плати на економічно активних підприємствах становить – 1792,8 тис. грн, та на підприємствах, де проводиться процедура банкрутства – 54,8 тис. грн.

 

Рівень оплати праці 
За 2017 рік розмір нарахованої заробітної плати в середньому на одного штатного працівника економіки області склав 5621 грн, що на 46,9% більше, ніж за 2016 рік.
У грудні 2017 року середньомісячна заробітна плата на одного штатного працівника економіки області становила 7265 грн, що на 43,6% більше, ніж за грудень 2016 року (по Україні – 35,5%).
Найвищий рівень середньомісячної заробітної плати за 2017 рік спостерігається у працівників за наступними видами діяльності: державного управління й оборони, обов’язкового соціального страхування (9020 грн), фінансової та страхової діяльності  (7542 грн), будівництво (6804 грн), промисловість (5810 грн) та освіта (5617 грн).
Збільшення середньомісячної заробітної плати за 2017 рік у порівнянні з аналогічним періодом минулого року відбулося за наступними видами діяльності: надання інших видів послуг – на 98,5%, тимчасове розміщення й організація харчування – на 78,6 %, будівництво – на 68,0%, державного управління й оборони, обов’язкового соціального страхування – на 62,1% та діяльність у сфері адміністративного та допоміжного обслуговування – на 60,8%.
Низьким залишається середній рівень заробітної плати у працівників, які за  видом економічної діяльності належать до: тимчасового розміщування й організації харчування (3741 грн).
Індекс реальної заробітної плати у грудні 2017р. порівняно з листопадом 2017р. становив 118,8%, а відносно грудня 2016р. – 127,3%.
За січень-грудень 2017р. порівняно з січнем-груднем 2016р. темп росту реальної заробітної плати становив 129,1%.


Зайнятість населення
Відповідно до основних завдань Програми зайнятості населення Чернівецької області на період до 2017 року щодо збереження ефективних та створення нових робочих місць з належними умовами і гідною оплатою праці, передбачено створення в 2017 році 12165 нових робочих місць (з них в галузях економіки – 2800 та за рахунок індивідуальної трудової діяльності – 9365 нових робочих місць).
За даними моніторингу міськрайуправлінь праці та соціального захисту населення за січень-грудень  2017 року в області створено в усіх галузях народного господарства 12188 (у 2016 – 11995) робочих місць (виконання річного завдання Програми склало 100,2%).  В галузях економіки робочі місця створені для 2424 (у 2016 - 2461) працівників у юридичних осіб, для працівників у фізичних осіб-підприємців та фізичних осіб-підприємців створено 9764 (у 2016 – 9534) робочих місць.


Допомога малозабезпеченим сім’ям та сім’ям з дітьми
Станом на 31.01.2018 нараховано згідно із Законом України "Про державну допомогу сім'ям з дітьми" від 21 листопада 1992 року № 2811-XII допомог на суму 54819,6 тис. грн. 42376 сім’ям. Виплачено 54819,6 тис. грн. Залишок невиплаченої суми складає 0 тис. грн.
Нараховано допомог малозабезпеченим сім’ям згідно із Законом України «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям» від  1 червня 2000 року №1768-III на суму 43870,7 тис. грн. 10904 сім’ям. Виплачено 43870,7  тис. грн. Залишок невиплаченої суми складає  0 тис. грн.


Виплата допомог особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю проводиться  згідно із Законом України «Про державну соціальну допомогу особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю» від 6 листопада 2000 року № 2109-III по 10175 справам, нараховано 19750,2 тис. грн. Виплачено 19750,2 тис. грн. Залишок невиплаченої суми складає  0 тис. грн.


Тимчасова допомога по виплаті на дітей, батьки яких ухиляються від сплати аліментів згідно із Постановою Кабінету Міністрів України №189 «Про затвердження Порядку призначення та виплати тимчасової державної  допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів, не мають можливості утримувати дитину або місце проживання їх невідоме» від 22 лютого 2006 року нарахована 468 особам в сумі 320,5 тис. грн. Виплачено 320,5 тис. грн. Залишок невиплаченої суми складає 0 тис. грн.


Допомога будинкам сімейного типу та прийомним сім’ям нарахована  згідно із Постановою Кабінету Міністрів України № 81 «Про затвердження Порядку призначення і виплати  державної соціальної допомоги на дітей сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, грошового забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг у дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім'ях за принципом «гроші ходять за дитиною» від 31.01.2007 року 76 сім’ям в сумі 11033,4тис. грн. Виплачено 11033,4 тис. грн. Залишок невиплаченої суми складає  0 тис. грн.


Допомога на догляд за психічнохворими нарахована згідно із Постановою Кабінету Міністрів України № 1192 «Про надання щомісячної грошової допомоги особі, яка проживає разом з інвалідом І чи ІІ групи внаслідок психічного розладу, який за висновком лікарської комісії медичного закладу потребує постійного стороннього догляду, на догляд за ним» від 02.08.2000 року 379 особам в сумі 3163,3 тис. грн. Виплачено 3163,3 тис. грн. Залишок невиплаченої суми складає  0 тис. грн.
Кількість осіб, які звернулись за призначенням допомог з початку року – 68419. Кількість осіб, яким  призначено допомогу – 65491.


Разом виплата державних соціальних допомог станом на 31.01.2018 нарахована 65265 особам на суму 121 млн. 924,3 тис. грн. Виплачено 121 млн. 924,3тис. грн. Залишок невиплаченої суми складає 0 тис. грн.

 

Допомога малозабезпеченим громадянам через програму житлових субсидій
Всього з початку року по Чернівецькій області за призначенням житлових субсидій звернулось 232384 (у 2016 – 187 979) домогосподарств.
Отримують житлові субсидії на 31.12.2017 – 175166 сімей (у 2016 – 185612).
Відмовлено – 57218 домогосподарствам.
Орієнтованого цільового показника відсотку охоплення населення програмою субсидій у сезоні 2017-2018 років не було доведено для областей Мінсоцполітики України. Якщо взяти показник сезону 2016-2017 років, то він виконаний на 111,2%.
Загальна сума нарахованих субсидій становила 1527 млн. 423,5 тис. грн (у 2016 – 682 млн. 348,1 тис. грн.), а саме на житлово-комунальні послуги – 1 441 млн. 088,7 тис. грн, на тверде паливо та скраплений газ – 86  млн. 334,8 тис. грн.
Загальна заборгованість підприємствам-надавачам послуг складає – 558 млн. 129,9 тис. грн. (у 2016 – 306 млн. 420 тис. грн) в т.ч.:
- за житлово-комунальні   послуги – 3757,4тис. грн.; 
- за  природний  газ –  510 346,7 тис. грн.;
- за електроенергію –     16 294,9 тис. грн.;
- за теплопостачання –      9 732,8 тис. грн.;
- за   водопостачання  –    5 022,7 тис. грн.;
- за  тверде паливо   і   скраплений газ в  готівковій формі  –  12 995,4 тис. грн.
Профінансовано всього за поточний рік на звітну дату  1 438 млн. 703,9 тис. грн. із них на ЖКП – 1 353 375,1 тис. грн. на СГТП – 85 328,8 тис. грн.
Кількість заяв щодо виплати частини невикористаної субсидії – 48889. (Загальна сума частини невикористаної субсидії  31 млн. 376,32 тис. грн.).
Кількість домогосподарств, яким виплачено частину невикористаної субсидії – 47020.  (Загальна сума частини виплаченої невикористаної субсидії  29 млн. 841,98 тис. грн.).
  

Надання пільг
До Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги, за соціальною ознакою, занесена інформація на 193,3 тис. осіб. (у 2016 році –  204,2 тис. осіб.).
З початку поточного року всього надано послуг пільговій категорії населення на суму 100,4 млн. грн. (у 2016 році – 141,9 млн. грн.) (заборгованість минулих років на 01.12.17 – 3,4 млн. грн.); профінансовано 93,6 млн. грн. (у т.ч. 35,0 млн. грн. - на погашення заборгованості м.р.) у т. ч. житлово-комунальні  послуги профінансовані на суму 86,0 млн. грн. (у т.ч. 34,1 млн. грн. на погашення заборгованості м.р.), до наданих 89,5 млн. грн.
Погашення заборгованості м.р. за користування послугами зв`язку, інші пільгові послуги та проїзд в міському та приміському транспорті у сумі 661,7 тис.грн. здійснено протягом січня-листопада п.р. з місцевих бюджетів за рішенням Хотинської, Путильської, Кельменецької, Новоселицької, Кіцманської, Заставнівської, Герцаївської, Сокирянської, Сторожинецької, Новодністровської та Чернівецької рай(міськ)рад.

 

Чорнобильські виплати
В нашій області станом на 1 липня 2017 року на обліку перебуває 17 тис. 819 осіб, які мають статус постраждалої внаслідок Чорнобильської катастрофи. З них: 419 дорослих та 1 дитина мають інвалідність, пов’язану з Чорнобильською катастрофою; 2165 учасників ліквідації наслідків аварії, 3907 потерпілих дітей, 217 сімей, що втратили годувальника внаслідок Чорнобильської катастрофи, 31 особа – учасники ліквідації інших ядерних аварій.


До зони радіоактивного забруднення віднесено с. Киселів Кіцманського району. 13 сіл, що були віднесені до 4-ї зони (посиленого радіоекологічного контролю), втратили статус забрудненої зони з 01.01.2015 року, тому 9589 осіб, які отримали посвідчення категорії 4, на сьогодні позбавлені чорнобильських пільг і компенсацій, окрім однієї – зменшення пенсійного віку при виході на пенсію.
Для виплати компенсацій та допомоги постраждалим внаслідок Чорнобильської катастрофи у 2017 році для області передбачені видатки в сумі  9млн. 696,6тис.грн., з них:
 - з обласного бюджету – 1,0млн.грн. (видатки на пільгове медичне забезпечення - ліки за рецептами лікарів і пільгове зубопротезування).
- з державного бюджету – 8 млн.696,6тис. грн. (виплати компенсацій та допомоги).
Станом на 01.12.2017 з державного бюджету в область надійшло та виплачено чорнобильцям 7 млн. 836,7 тис. грн., що складає 100 % до потреби. Заборгованість по виплаті чорнобильських компенсацій та допомог відсутня.
Оздоровлення. На 2017 рік на оплату санаторно-курортних путівок передбачено 441,3 тис. грн., що складає  81% до потреби. Планувалося оздоровити 82 осіб категорії 1 (інваліди) та 1 дитину-інваліда. Відповідно до поданих заяв оздоровча кампанія розпочалася у квітні 2017 року. За станом здоров’я дитина-інвалід відмовилася від оздоровлення, тому додатково укладено 2 угоди на оздоровлення дорослих категорії 1. Станом на 01.12.2017 укладено 84 угоди на санаторно-курортне лікуванням (що складає 102% до запланованого)  та оздоровлено 75 осіб на суму 390,6тис.грн., або 89%.
Соціальні стипендії
Станом на 30.11.2017 в область надійшли кошти з державного бюджету в сумі 9 млн. 900,6 тис. грн., що становить 100% до потреби відповідно до заявок вищих навчальних закладів.
Наразі з початку року в області нараховується 992 студенти, яким вищі навчальні заклади області призначили соціальну стипендію


Робота територіальних центрів області
На території області діє 13 територіальних центрів – 11 в районах області, 1 у м. Чернівці та 1 у м. Новодністровськ. У структуру територіальних центрів входять 13 відділень соціальної допомоги вдома, 13 відділень організації надання грошової та натуральної адресної допомоги; 4 відділення денного перебування; 9 стаціонарних відділень для постійного або тимчасового проживання ОНГ;  прокатні пункти засобів пересування та догляду за інвалідами; виробничі підрозділи для надання побутових послуг. 


Станом на 01.01.2018  за даними соціальних паспортів в області налічується 57104 (у 2016 – 53944) найменш соціально захищених. З них пенсіонерів – 41040 чол.,  в тому числі одиноких пенсіонерів – 3737 чол., осіб з інвалідністю – 3907.
В області виявлено і  взято на облік 60220 чол. з категорії пенсіонерів, одиноких непрацездатних громадян та осіб з інвалідністю, які потребують соціального обслуговування та надання різних видів соціальних послуг. Всього охоплено соціальним обслуговуванням 54809  осіб, що становить 91 % від потреби.
Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 23.12.2015 № 1093 при Хотинському, Кіцманьському, Сокирянському, Новодністровському, Чернівецькому територіальних центрах функціонують відділення денного перебування для людей похилого віку та осіб з  інвалідністю, якими надано обслуговування 7039 осіб.
Соціальними робітниками територіальних центрів області надаються понад 70 видів послуг зокрема, у  проведенні робіт щодо ремонту житла, доставки продуктів харчування, прибирання житла, прання білизни, доставка, розпилка дров, транспортні послуги, ремонт побутової техніки, взуття, послуги перукаря, швеї, електрика, столяра, масажиста  та багато ін.


Робота стаціонарних установ системи соціального захисту області
Станом на 1січня 2018 року в області функціонує 5 психоневрологічних будинків-інтернатів для дорослих, один дитячий будинок інтернат та геріатричний пансіонат, в яких проживають 1060 престарілих та інвалідів, що потребують постійного стороннього догляду, нагляду та медичного обслуговування.
Діяльність стаціонарних установ спрямована на забезпечення потребуючих комплексним соціальним обслуговуванням, покращення умов проживання підопічних, їх комунально-побутового та медичного обслуговування, гарантованих чинним законодавством. Протягом січня-грудня 2017 року інтернатні установи профінансовано з обласного бюджету на суму 59 млн. 988,5 тис. грн. (у 2016 – 42 млн. 080,2 тис. грн). На рахунки будинків-інтернатів з Пенсійного Фонду надійшло 15 млн. 52,5 тис. грн. (у 2016 – 13 млн. 105,8 тис. грн) Зазначені кошти спрямовані на поліпшення умов проживання та харчування інвалідів та престарілих. Впродовж січня-грудня 2017 року у вищевказані установи надійшло гуманітарної допомоги на суму 3 млн. 472,6 тис. грн. (у 2016 – 3 млн. 370,9 тис. грн), в т.ч. продуктів харчування на 1 млн. 729,4 тис. грн. та медикаментів на 220,9 тис. гривень

Відгуки: 
Немає відгуків

Додати новий відгук:
 Ваше ім`я:
 Текст відгуку:
 
Микола Ярмистий: дотримання принципів вірно служити українському народові та українській державі закладені в обітниці ще 100 років тому Наталія Пасічник: Урядом затверджений новий Порядок призначення житлових субсидій Державна служба є критерієм розвитку нашої держави Тетяна Лукащук: "КДС" - це надійний інструмент реалізації новітнього напряму системи підвищення кваліфікації держслужбовців Микола Проданюк: Публічні закупівлі мають бути відкриті, чесні та прозорі Микола Савчук: Путильський район сьогодні Леся Нос: Налагодження комунікації з громадянським суспільством – важлива складова успіху в реалізації державної політики Діяльність суду: Розгляд справ про адміністративні правопорушення, пов'язані з корупцією Юрій Півень: Про стан соціального захисту населення області у 2017 році Лідія Гайдей: Культурне життя Заставнівщини Євгенія Бойко: Створення сприятливого інвестиційного клімату – одне із пріоритетних завдань соціально-економічного розвитку Новоселицького району Лілія Гриневич: Наше завдання - підняти якість освіти і якість вивчення української мови у школах викладання мовою нацменшин, зберігши при цьому використання і вивчення предметів рідною мовою Відділ з питань туризму Чернівецької ОДА: Туризм на Буковині Тетяна Лукащук: Деякі аспекти проведення атестації претендентів на посади державної служби щодо вільного володіння державною мовою Володимир Дьяченко: Соціальні питання – лідери серед звернень громадян Павло Петренко: Правова допомога і правовий захист є надзвичайно актуальним для всіх українських громадян Уряд проводить капітальний ремонт країни Юрій Кітар: Ми маємо резерви та потенціал для розвитку району Буковинці можуть видати свої книги за кошти обласного бюджету Любов Крикливець: Основне завдання реформи – у підвищенні рівня доступності та якості медичної допомоги Валентина Юрчук: Про роботу Центру надання адміністративних послуг Заставнівської районної державної адміністрації Іван Друцул: Кіцманський район сьогодні Роман Криган: Реформування служби зайнятості та ситуація на ринку праці Буковини Юрій Півень: Стан призначення та виплати субсидій населенню по Чернівецькій області Олег Стецевич: Завдання і пріоритетні напрямки розвитку кадрового забезпечення органів державної влади та ... Руслан Сенчук "Вижницький район: виклики, досягнення та перспективи" Анатолій Круглашов: Десять років готуємо магістрів за спеціальністю «Державна служба» Юлія Яківчек: Основні принципи роботи – вчасно виявити дитину у складних життєвих обставинах і вдало її влаштувати Оксана Палійчук: Децентралізація освітньої галузі в Чернівецькій області Любов Нечипорук: Громади мають можливість реалізувати право на власне радіомовлення Віорел Ястремський: Герцаївський район сьогодні Ольга Гришин-Грищук: Соціальна робота з сім’ями, які перебувають у складних життєвих обставинах Михайло Леньков: Роль Національного агентства України з питань державної служби та її територіальних органів в імплементації Закону України Микола Ярмистий: Новий Закон України «Про державну службу» як компетентнісна модель управління людськими ресурсами Петро Шевчук: Патології у системі державного управління Володимир Бойко: Можливості застосування досвіду країн ЄС для реформування системи професійного навчання державних службовців Аліна Агопшук: «Зелене золото» Буковини – то її ліси В’ячеслав Хохуляк: Нотаріуси виконують функції державного реєстратора юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань Світлана Штефанчук: Система безоплатної правової допомоги як спосіб захисту прав і свобод людини Богдан Вітовський: З молоддю працюємо на партнерських засадах Олена Головіна: Профілактика стресу в професійній реалізації державних службовців Молодь на державній службі: Мар’яна Антимійчук
Детально про проекти Державного фонду регіонального розвитку для об'єднаних громад Чернівецької області Вікторія Чебан: Центр розвитку місцевого самоврядування створений в рамках реформи децентралізації Ярослав Кушнірик: Стан та перспективи розвитку ОСББ у місті Чернівці Олексій Грушко: "Стратегічне планування у громадах: необхідність та дороговказ розвитку" Сторожинецька ОТГ показала результати річної діяльності Олексій Грушко: Субвенція на розвиток інфраструктури об’єднаних територіальних громад (Україна та Чернівецька область) Олександр Ковальчук: Нові можливості для підтримки і фінансування місцевого та регіонального розвитку Анатолій Сапогівський: До Клішковецької громади вже хочуть доєднуватися інші населені пункти Мік Мюллей, Віталій Юрків: Програма DOBRE як інструмент для підтримки та економічного розвитку громад Ольга Чепель: Про форми співробітництва територіальних громад Марія Довгань: Бібліотеки в умовах децентралізації Представники ЄС взяли участь у відкритті Чернівецького підрозділу установи «Центр розвитку імсцевого самоврядування» Микола Федорук: Про законодавчу діяльність з питань децентралізації влади Леонід Швець: Основне завдання сьогодні – працювати над наповненням бюджету Кадрові питання в об'єднаних громадах: яких фахівців потребують ОТГ? Роман Єрема: Перспективи розвитку системи надання соціальних послуг у Вижницькому районі Станіслав Сухар: Якщо люди налаштовані працювати - розвиток буде Тетяна Татарчук: Об’єднані громади Буковини: потенціал, виклики, перспективи Земельні питання – одна найбільш складних ділянок в діяльності органів місцевого самоврядування Верховна Рада прийняла важливі законопроекти з питань децентралізації. Коментар експерта: Ольга Чепель Недобоївська ОТГ: підсумки року Володимир Чоботарь: Люди зрозуміли, що реформа – це правильний крок Тарас Халавка: Цьогорічний процес об'днання громад має свої особливості Василь Равлик: Можна по-різному ставитися до реформи децентралізації, але лишатися на тому місці, де ми є зараз, неможливо Іван Мунтян: Оновлений склад обласної ради повинен виправдати очікування громади Друга хвиля об’єднання громад на Буковині: стан та перспективи Сергій Колотило: Перспективу подальшого розвитку вбачаємо саме в об’єднанні громад Децентралізація: коротко про головне В області працюватиме 11 бюро правової допомоги Василь Падурі: «Півроку на посаді: перші результати» Петро Чебан: Пріоритетні напрямки сільської ради - залучення додаткових коштів та створення робочих місць Євген Прокопець: Громади, які не об’єдналися, на сьогодні у програші Ольга Чепель: Децентралізація в Чернівецькій області: міфи та реальність Ілля Карлійчук: Маємо багато завдань у сфері житлово-комунального господарства Григорій Ванзуряк: Із прихильників реформи ми стали тими, хто взяв на себе зобов’язання її розпочати Христина Марчук: Законодавче забезпечення реформи децентралізації Більше коштів субвенції із Держбюджету-2016 отримають громади, що об’єднались із сільськими територіями, – Геннадій Зубко Валерій Романенко: Люди вже зрозуміли, що їх благополуччя залежить виключно від їх активності і бажання щось змінити у своєму житті Аркадій Шова: Ми знали, що будуть труднощі, і готові їх вирішувати «Посли реформ»: Чому необхідно проводити реформу місцевого самоврядування? Тарас Халавка: Врахування фактору поліетнічності при формуванні об’єднаних територіальних громад у Чернівецькій області Антоніна Скидан: Наша мета – спроможна, самодостатня, сильна громада Василь Цуркан: Використання міжнародного досвіду в роботі Острицької сільської ради І. Баб'юк, О.Чепель "Основні аспекти формування спроможних територіальних громад"
Формування система державної служби в Україні в 1917–1918 рр. Управління персоналом в умовах змін До проблеми міжкультурної взаємодії Історія ідей і концепцій державної влади та публічного управління в Україні: Білозерський Василь Михайлович (1825 – 1899) Тетяня Гаман: Навчання старост об’єднаних територіальних громад доброму врядуванню – потреба сьогодення (з досвіду Хмельницького центру ППК) Владислав Струтинський: Антон Кохановський – політик, громадянин, патріот Чернівців Виконавчі структури в ОТГ: закордонний досвід, українські реалії та перспективи (презентація наукового видання) Історія ідей і концепцій державної влади та публічного управління в Україні: Бачинський Юліан Олександрович (1870 – 1940) Тарас Халавка: Закордонний досвід формування органів влади базового рівня (на прикладі польських гмін) Микола Ярмистий: Професійна компетентність службовців органів влади в системі публічного управління (концептуальний підхід) Історія ідей і концепцій державної влади та публічного управління в Україні: Бандера Степан Андрійович (1909-1959) Презентовано енциклопедичний довідник «Історія ідей і концепцій державної влади та публічного управління в Україні» Історія ідей і концепцій державної влади та публічного управління в Україні: Антонович Володимир Боніфатійович (1834 – 1908) Петро Брицький: Україна та Крим: зв’язок в контексті історичних подій (Частина 3) Практика реформування місцевих органів влади в системі публічного управління Історія ідей і концепцій державної влади та публічного управління в Україні: Георгій Андрузький Олег Зубчик: Державна політика України у сфері вищої освіти Петро Брицький: Україна та Крим: зв’язок в контексті історичних подій (Частина 2) Петро Брицький: Україна та Крим: зв’язок в контексті історичних подій Сергій Швидюк: Еволюція сучасної польської муніципальної системи Олексій Колесников:Старости в об'єднаних громадах: потреба в модернізації законодавства Тетяна Скутар: Історико-культурні туристичні ресурси як основа розвитку пізнавального туризму в Чернівецькій області Вікторія Чебан: Децентралізація: нові можливості для територіальних громад Валентина Богатирець: Англійська мова як інструмент розвитку комунікативного простору України Олександр Марусяк: Кримський трансфер 1954 р.: формально-юридичний аспект Анжеліка Дзюбко: Допомога онлайн-ресурсів у вивченні англійської мови Світлана Бостан: Упровадження інституту фахівців із соціальної роботи як перспективний напрям роботи соціальних служб Олександр Добржанський: Система органів влади Буковини у складі Австрійської (Австро-Угорської) монархії. Частина ІІ. Пріоритети розвитку територіальних громад в контексті децентралізації влади: досвід Херсонської області Олександр Добржанський: Система органів влади Буковини у складі Австрійської (Австро-Угорської) монархій (Частина І) Наталія Нечаєва-Юрійчук: Виклики етнополітичній стабільності в Україні та перспективи їхнього подолання (на прикладі Чернівецької області) Сергій Гакман: Фактор шляхів сполучення у долі Буковини під час світових війн та післявоєнного врегулювання Пропозиції науково-практичного семінару «Сучасні методи та інструментарії управління регіональними етнополітичними процесами» Максим Ярмистий "Завдання щодо удосконалення структурно-функціональної системи" Уляна Гев'юк "Механізми участі національних меншин у суспільно-політичному житті України" А. Круглашов "Діяльність регіональної влади у контексті реформаторських спроб в Україні (2005-2013 рр.) Частина ІІ І. Буркут "Незалежність потрібно захищати" Пропозиції учасників Муніципальних читань імені Антона Кохановського А.Круглашов "Діяльність регіональної влади у контексті реформаторських спроб в Україні (2005 – 2013 рр.) Частина 1" С.Гакман "Російська інтервенція в Україну в контексті міжнародного права" Б.Руснак "Особливості проведення позачергових виборів народних депутатів 26 жовтня 2014 року"
шукайте нас на facebook