Буковинський вісник
державної служби та місцевого самоврядування
 
« назад до переліку

08 грудня 2014
Пропозиції учасників Муніципальних читань імені Антона Кохановського

 Становлення Чернівців як сучасного європейського міста у ХІХ ст. нерозривно пов'язаний із неоціненим внеском у цей процес тодішнього бургомістра Антона Кохановського. Унікальність історичної ретроспективи теперішніх муніципальних читань як раз і полягає в тому, що найважливіші обговорювані проблеми так чи інакше стосуються внеску Антона Кохановського до формування обличчя Чернівців як неповторного європейського міста, адже саме він послідовно відстоював інтереси Чернівців як на крайовому, так і на державному рівнях. Він лобіював проект заснування Чернівецького університету. З його ініціативи було споруджено будівлю Буковинського ландтагу. А. Кохановський організував будівництво водогінної системи, каналізації й електростанції, а також організував проведення в місті електрифікації та трамвайного руху, покриття вулиць бруківкою. Вінцем діяльності бургомістра стало спорудження нового театру. Все це призвело до того, що на початку XX ст. Чернівці набули того європейського вигляду, яким громадяни міста пишаються і понині.


4 грудня 2014 року відбулися Муніципальні читання імені Антона Кохановського, організованих Чернівецькою міською радою, Чернівецьким регіональним центром перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників органів державної влади, органів місцевого самоврядування, державних підприємств, установ та організацій, Кафедрою політології та державного управління Чернівецького національного університету ім. Ю.Федьковича.


В роботі Муніципальних читань взяли участь керівники та спеціалісти органів місцевого самоврядування та місцевих органів державної влади, експерти, науковці, лідери неурядових організацій, представники засобів масової інформації.   


 В результаті обговорення під час роботи пленарного засідання, секції з обговорення історичного досвіду державного управління і місцевого самоврядування на території Чернівецької області та круглого столу «Сучасні виклики муніципального управління в контексті європейської інтеграції України» учасники читань висловили наступні міркування та пропозиції які стосувалися увіковічення пам’яті Антона Кохановського, збереження європейського обличчя міста Чернівців та оптимізації муніципального управління: 

 

За результатами обговорення в рамках Муніципальних читань були висловлені пропозиції щодо увіковічення пам’яті Антона Кохановського, а саме:

1. Надати муніципальним читанням імені Антона Кохановського статусу щорічної міжнародної науково-практичної конференції та внести відповідні видатки до бюджету міста на 2015 рік.


2. Видавати друком матеріали Муніципальних читань.


3. Створити відповідний фонд та запровадити традицію вручення щорічної премії Чернівецької міської Ради яку вручати до чергової річниці народження А. Кохановського:
a) за найкращі дослідження в номінаціях:
 за кращу наукову працю(і) про історію Чернівців та міського самоврядування;
 за крашу науково-популярну працю(і) з історії міста Чернівців,
b) за найбільш вдалі рішення щодо збереження і розвитку архітектурного обличчя міста в номінаціях:
 новобудова;
 реставрація і реабілітація історичних споруд;
 найбільш вдалий пам’ятник;
 комунікаційні рішення (транспортні розв’язки, парковки, вело доріжки, пандуси). 


4. Розглянути можливість встановлення в Чернівцях пам’ятника Антону Кохановському (можливий варіант – у 2017 р. – до 200-річчя з дня народження А.Кохановського). 

 

Одним із ключових аспектів дискусій було обговорення проблем пов’язаних із стратегією розвитку міста Чернівців в контексті європейської інтеграції України та набутому досвіду міст країн ЄС. В процесі даного обговорення учасники читань виступили з наступними пропозиціями:

 

1. Розробити і популяризувати дієву стратегію розвитку Чернівців як оригінального і неповторного європейського міста (із залученням до обговорення широкої громадськості).


2. Забезпечити надійні механізми практичного втілення стратегії через розробку чітких і конкретних алгоритмів взаємозв’язків між стратегією та щорічними програмами соціально-економічного розвитку і бюджетом міста Чернівці.
3. Визначити безумовною пріоритетністю в соціально-економічному розвитку Чернівців сфери архітектурно-історичного та мультикультурно-мистецького туризму шляхом прямого і безпосереднього відображення цієї пріоритетності в усіх програмних соціально-економічних та фінансово-бюджетних документах місцевої влади.


4. Здійснювати більш жорсткий і дієвий контроль за будівництвом нових і реставрацією та реабілітацією існуючих споруд в історичній частині міста.


5. Внести до пріоритетних напрямів міського розвитку сфери освіти, науки і відновлення, на експериментальному рівні, наукомісткого виробництва.


6. Переглянути структуру консультативно-дорадчих органів при Чернівецькій міській Раді та міськвиконкомі з метою створення відповідної вимогам часу системи їх комунікації з інститутами громадянського суспільства міста та провідними експертами з питань міського розвитку.


7. Запровадити практику організації громадських слухань із питань формування та виконання міського бюджету та інших суспільно-важливих питань життєдіяльності територіальної громади м. Чернівці

 

 


Заступник директора-начальник
науково-дослідного відділу Центру                      С. Гакман

Відгуки: 
Немає відгуків

Додати новий відгук:
 Ваше ім`я:
 Текст відгуку:
 
Тетяна Лукащук: Деякі аспекти проведення атестації претендентів на посади державної служби щодо вільного володіння державною мовою Володимир Дьяченко: Соціальні питання – лідери серед звернень громадян Павло Петренко: Правова допомога і правовий захист є надзвичайно актуальним для всіх українських громадян Уряд проводить капітальний ремонт країни Юрій Кітар: Ми маємо резерви та потенціал для розвитку району Буковинці можуть видати свої книги за кошти обласного бюджету Любов Крикливець: Основне завдання реформи – у підвищенні рівня доступності та якості медичної допомоги Валентина Юрчук: Про роботу Центру надання адміністративних послуг Заставнівської районної державної адміністрації Іван Друцул: Кіцманський район сьогодні Роман Криган: Реформування служби зайнятості та ситуація на ринку праці Буковини Юрій Півень: Стан призначення та виплати субсидій населенню по Чернівецькій області Олег Стецевич: Завдання і пріоритетні напрямки розвитку кадрового забезпечення органів державної влади та ... Руслан Сенчук "Вижницький район: виклики, досягнення та перспективи" Анатолій Круглашов: Десять років готуємо магістрів за спеціальністю «Державна служба» Юлія Яківчек: Основні принципи роботи – вчасно виявити дитину у складних життєвих обставинах і вдало її влаштувати Оксана Палійчук: Децентралізація освітньої галузі в Чернівецькій області Любов Нечипорук: Громади мають можливість реалізувати право на власне радіомовлення Віорел Ястремський: Герцаївський район сьогодні Ольга Гришин-Грищук: Соціальна робота з сім’ями, які перебувають у складних життєвих обставинах Михайло Леньков: Роль Національного агентства України з питань державної служби та її територіальних органів в імплементації Закону України Микола Ярмистий: Новий Закон України «Про державну службу» як компетентнісна модель управління людськими ресурсами Петро Шевчук: Патології у системі державного управління Володимир Бойко: Можливості застосування досвіду країн ЄС для реформування системи професійного навчання державних службовців Аліна Агопшук: «Зелене золото» Буковини – то її ліси В’ячеслав Хохуляк: Нотаріуси виконують функції державного реєстратора юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань Світлана Штефанчук: Система безоплатної правової допомоги як спосіб захисту прав і свобод людини Богдан Вітовський: З молоддю працюємо на партнерських засадах Олена Головіна: Профілактика стресу в професійній реалізації державних службовців Молодь на державній службі: Мар’яна Антимійчук
Олексій Грушко: Субвенція на розвиток інфраструктури об’єднаних територіальних громад (Україна та Чернівецька область) Олександр Ковальчук: Нові можливості для підтримки і фінансування місцевого та регіонального розвитку Анатолій Сапогівський: До Клішковецької громади вже хочуть доєднуватися інші населені пункти Мік Мюллей, Віталій Юрків: Програма DOBRE як інструмент для підтримки та економічного розвитку громад Ольга Чепель: Про форми співробітництва територіальних громад Марія Довгань: Бібліотеки в умовах децентралізації Представники ЄС взяли участь у відкритті Чернівецького підрозділу установи «Центр розвитку імсцевого самоврядування» Микола Федорук: Про законодавчу діяльність з питань децентралізації влади Леонід Швець: Основне завдання сьогодні – працювати над наповненням бюджету Кадрові питання в об'єднаних громадах: яких фахівців потребують ОТГ? Роман Єрема: Перспективи розвитку системи надання соціальних послуг у Вижницькому районі Станіслав Сухар: Якщо люди налаштовані працювати - розвиток буде Тетяна Татарчук: Об’єднані громади Буковини: потенціал, виклики, перспективи Земельні питання – одна найбільш складних ділянок в діяльності органів місцевого самоврядування Верховна Рада прийняла важливі законопроекти з питань децентралізації. Коментар експерта: Ольга Чепель Недобоївська ОТГ: підсумки року Володимир Чоботарь: Люди зрозуміли, що реформа – це правильний крок Тарас Халавка: Цьогорічний процес об'днання громад має свої особливості Василь Равлик: Можна по-різному ставитися до реформи децентралізації, але лишатися на тому місці, де ми є зараз, неможливо Іван Мунтян: Оновлений склад обласної ради повинен виправдати очікування громади Друга хвиля об’єднання громад на Буковині: стан та перспективи Сергій Колотило: Перспективу подальшого розвитку вбачаємо саме в об’єднанні громад Децентралізація: коротко про головне В області працюватиме 11 бюро правової допомоги Василь Падурі: «Півроку на посаді: перші результати» Петро Чебан: Пріоритетні напрямки сільської ради - залучення додаткових коштів та створення робочих місць Євген Прокопець: Громади, які не об’єдналися, на сьогодні у програші Ольга Чепель: Децентралізація в Чернівецькій області: міфи та реальність Ілля Карлійчук: Маємо багато завдань у сфері житлово-комунального господарства Григорій Ванзуряк: Із прихильників реформи ми стали тими, хто взяв на себе зобов’язання її розпочати Христина Марчук: Законодавче забезпечення реформи децентралізації Більше коштів субвенції із Держбюджету-2016 отримають громади, що об’єднались із сільськими територіями, – Геннадій Зубко Валерій Романенко: Люди вже зрозуміли, що їх благополуччя залежить виключно від їх активності і бажання щось змінити у своєму житті Аркадій Шова: Ми знали, що будуть труднощі, і готові їх вирішувати «Посли реформ»: Чому необхідно проводити реформу місцевого самоврядування? Тарас Халавка: Врахування фактору поліетнічності при формуванні об’єднаних територіальних громад у Чернівецькій області Антоніна Скидан: Наша мета – спроможна, самодостатня, сильна громада Василь Цуркан: Використання міжнародного досвіду в роботі Острицької сільської ради І. Баб'юк, О.Чепель "Основні аспекти формування спроможних територіальних громад"
Тарас Халавка: Закордонний досвід формування органів влади базового рівня (на прикладі польських гмін) Микола Ярмистий: Професійна компетентність службовців органів влади в системі публічного управління (концептуальний підхід) Історія ідей і концепцій державної влади та публічного управління в Україні: Бандера Степан Андрійович (1909-1959) Презентовано енциклопедичний довідник «Історія ідей і концепцій державної влади та публічного управління в Україні» Історія ідей і концепцій державної влади та публічного управління в Україні: Антонович Володимир Боніфатійович (1834 – 1908) Петро Брицький: Україна та Крим: зв’язок в контексті історичних подій (Частина 3) Практика реформування місцевих органів влади в системі публічного управління Історія ідей і концепцій державної влади та публічного управління в Україні: Георгій Андрузький Олег Зубчик: Державна політика України у сфері вищої освіти Петро Брицький: Україна та Крим: зв’язок в контексті історичних подій (Частина 2) Петро Брицький: Україна та Крим: зв’язок в контексті історичних подій Сергій Швидюк: Еволюція сучасної польської муніципальної системи Олексій Колесников:Старости в об'єднаних громадах: потреба в модернізації законодавства Тетяна Скутар: Історико-культурні туристичні ресурси як основа розвитку пізнавального туризму в Чернівецькій області Вікторія Чебан: Децентралізація: нові можливості для територіальних громад Валентина Богатирець: Англійська мова як інструмент розвитку комунікативного простору України Олександр Марусяк: Кримський трансфер 1954 р.: формально-юридичний аспект Анжеліка Дзюбко: Допомога онлайн-ресурсів у вивченні англійської мови Світлана Бостан: Упровадження інституту фахівців із соціальної роботи як перспективний напрям роботи соціальних служб Олександр Добржанський: Система органів влади Буковини у складі Австрійської (Австро-Угорської) монархії. Частина ІІ. Пріоритети розвитку територіальних громад в контексті децентралізації влади: досвід Херсонської області Олександр Добржанський: Система органів влади Буковини у складі Австрійської (Австро-Угорської) монархій (Частина І) Наталія Нечаєва-Юрійчук: Виклики етнополітичній стабільності в Україні та перспективи їхнього подолання (на прикладі Чернівецької області) Сергій Гакман: Фактор шляхів сполучення у долі Буковини під час світових війн та післявоєнного врегулювання Пропозиції науково-практичного семінару «Сучасні методи та інструментарії управління регіональними етнополітичними процесами» Максим Ярмистий "Завдання щодо удосконалення структурно-функціональної системи" Уляна Гев'юк "Механізми участі національних меншин у суспільно-політичному житті України" А. Круглашов "Діяльність регіональної влади у контексті реформаторських спроб в Україні (2005-2013 рр.) Частина ІІ І. Буркут "Незалежність потрібно захищати" Пропозиції учасників Муніципальних читань імені Антона Кохановського А.Круглашов "Діяльність регіональної влади у контексті реформаторських спроб в Україні (2005 – 2013 рр.) Частина 1" С.Гакман "Російська інтервенція в Україну в контексті міжнародного права" Б.Руснак "Особливості проведення позачергових виборів народних депутатів 26 жовтня 2014 року"
шукайте нас на facebook