Буковинський вісник
державної служби та місцевого самоврядування
 
« назад до переліку

24 лютого 2016
Ілля Карлійчук: Маємо багато завдань у сфері житлово-комунального господарства

Інтерв’ю із заступником Сторожинецького міського голови з питань діяльності виконавчих органів Іллею Карлійчуком

 

«БВ»: Іллє Васильовичу, розкажіть, будь ласка, трохи про себе
І.К.:
Я народився  27 липня 1954 року, трудову діяльність розпочав після закінчення школи, у 1970 році. У 1972 році вступив до Львівського лісотехнічного інституту, який закінчив у 1977. Після здобуття диплома повернувся до Сторожинецького лісокомбінату, де спочатку працював інженером-технологом, потім інженером з обладнання, згодом став начальником  лісопильного деревообробного цеху, після цього певний період працював начальником меблевого цеху. Коли лісокомбінат перейменували в держлісгосп, став начальником Красноїльського лісопромислового цеху, потім трохи більше року пропрацював заступником директора, згодом – головним інженером Сторожинецького держлісгоспу. Цю посаду обіймав 5 років, після чого розпочав приватну діяльність, якою займався близько восьми років.  Потім міський голова Сторожинця запропонував мені очолити комбінат комунальних підприємств, в якому я пропрацював 4 роки і вийшов на пенсію. В минулому році склалося так, що до виборів я очолив районну радикальну партію Олега Ляшка, балотувався кандидатом міської ради. Від нас пройшли три кандидати в депутати до міської ради і три депутати до районної, потім депутатський корпус міської ради запропонував мені стати заступником голови міської ради. Більшість проголосувала «за»,  і от уже три місяці я працюю на цій посаді.


«БВ»: Чим саме був зумовлений вибір працювати в органах місцевого самоврядування?
І.К.:
Як уже зазначалося, я маю досвід такої роботи, адже працював у сфері комунального господарства, тому знаю, як надати послуги з водопостачання і водовідведення, вивезення сміття, як прибрати і облаштувати прибудинкову територію, провести ремонтні роботи тощо. Маючи цей досвід, а разом з тим бажання і силу працювати, хочу щось зробити у цьому напрямку для розвитку міста, розвитку громади. Окрім того, відчуваю свою відповідальність перед колегами.


«БВ»: Як працює новий склад ради?
І.К.:
До складу міської ради увійшло 6 партій: «Наш Край», ВО «Батьківщина», ВО «Свобода», Аграрна Партія, Радикальна партія та Блок Петра Порошенка “Солідарність”. Хочу зазначити, що і під час першої сесії, коли обирались комісії, і під час другої, коли вже розглядали бюджет та інші питання, засідання проходили дуже спокійно, депутати, незалежно від партійної приналежності, злагоджено розбирали всі питання. Тому якщо цей склад буде працювати у подальшому так, як працює зараз, то це буде великим позитивом.


«БВ»: Які основні напрямки роботи?
І.К.:
Розповім, мабуть, більше про те, що стосується моєї сфери. Коли приймали бюджет, то, насамперед, запланували поміняти півкілометра центрального водогону. 17 березня вже будемо починати ремонтні роботи, зараз проводимо підготовчі.  Маємо замінити і додатково поставити один насос вартістю 450 тисяч (разом з роботою) для подачі води в місто. В той же час потрібно відремонтувати шахтний колодязь, який працює ще з 1904 року, а останній раз чистився ще років 20 тому. Колодязь потребує нової очистки, до того ж, там необхідно замінити насосний агрегат, пульт управління, клапани. Вже зараз розпочалися роботи з чищення і ремонту свердловин. Це основні такі завдання, які стоять на сьогодні.
На 3 квартал запланований ремонт резервуару для води. Якщо будуть додаткові кошти на 3-4 квартали,  то додатково планується замінити близько 450-500 метрів секційних труб, заасфальтувати окремі вулиці. 300 тисяч виділено на ремонт тротуару на вулиці Богдана Хмельницького.


«БВ»: Зараз іде мова про створення об’днаної територіальної громади із центром у Сторожинці. До чого схиляється міська рада?
І.К.:
Ми якраз розмовляли з мером на цю тему, а також виносили це питання на виконком.  Зараз будемо працювати над об’єднанням і робити все, щоб пришвидшити цей процес. На жаль, у минулому році депутати, не розібравшись, мабуть, до кінця у ситуації, не прийняли відповідного рішення. Якби воно було прийняте ще тоді на сесії міської ради, зараз ми могли б набагато простіше розв’язати низку проблемних  питань. Однак думаю, що протягом 3-5 місяців ми це повинні вирішити і подати відповідні документи до Верховної Ради. На сьогодні готові до об’єднання такі населені пункти як Ропча, Панка і Будинець, з іншими ще ведуться перемовини.


Відгуки: 
Немає відгуків

Додати новий відгук:
 Ваше ім`я:
 Текст відгуку:
 
Тетяна Лукащук: Деякі аспекти проведення атестації претендентів на посади державної служби щодо вільного володіння державною мовою Володимир Дьяченко: Соціальні питання – лідери серед звернень громадян Павло Петренко: Правова допомога і правовий захист є надзвичайно актуальним для всіх українських громадян Уряд проводить капітальний ремонт країни Юрій Кітар: Ми маємо резерви та потенціал для розвитку району Буковинці можуть видати свої книги за кошти обласного бюджету Любов Крикливець: Основне завдання реформи – у підвищенні рівня доступності та якості медичної допомоги Валентина Юрчук: Про роботу Центру надання адміністративних послуг Заставнівської районної державної адміністрації Іван Друцул: Кіцманський район сьогодні Роман Криган: Реформування служби зайнятості та ситуація на ринку праці Буковини Юрій Півень: Стан призначення та виплати субсидій населенню по Чернівецькій області Олег Стецевич: Завдання і пріоритетні напрямки розвитку кадрового забезпечення органів державної влади та ... Руслан Сенчук "Вижницький район: виклики, досягнення та перспективи" Анатолій Круглашов: Десять років готуємо магістрів за спеціальністю «Державна служба» Юлія Яківчек: Основні принципи роботи – вчасно виявити дитину у складних життєвих обставинах і вдало її влаштувати Оксана Палійчук: Децентралізація освітньої галузі в Чернівецькій області Любов Нечипорук: Громади мають можливість реалізувати право на власне радіомовлення Віорел Ястремський: Герцаївський район сьогодні Ольга Гришин-Грищук: Соціальна робота з сім’ями, які перебувають у складних життєвих обставинах Михайло Леньков: Роль Національного агентства України з питань державної служби та її територіальних органів в імплементації Закону України Микола Ярмистий: Новий Закон України «Про державну службу» як компетентнісна модель управління людськими ресурсами Петро Шевчук: Патології у системі державного управління Володимир Бойко: Можливості застосування досвіду країн ЄС для реформування системи професійного навчання державних службовців Аліна Агопшук: «Зелене золото» Буковини – то її ліси В’ячеслав Хохуляк: Нотаріуси виконують функції державного реєстратора юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань Світлана Штефанчук: Система безоплатної правової допомоги як спосіб захисту прав і свобод людини Богдан Вітовський: З молоддю працюємо на партнерських засадах Олена Головіна: Профілактика стресу в професійній реалізації державних службовців Молодь на державній службі: Мар’яна Антимійчук
Олексій Грушко: Субвенція на розвиток інфраструктури об’єднаних територіальних громад (Україна та Чернівецька область) Олександр Ковальчук: Нові можливості для підтримки і фінансування місцевого та регіонального розвитку Анатолій Сапогівський: До Клішковецької громади вже хочуть доєднуватися інші населені пункти Мік Мюллей, Віталій Юрків: Програма DOBRE як інструмент для підтримки та економічного розвитку громад Ольга Чепель: Про форми співробітництва територіальних громад Марія Довгань: Бібліотеки в умовах децентралізації Представники ЄС взяли участь у відкритті Чернівецького підрозділу установи «Центр розвитку імсцевого самоврядування» Микола Федорук: Про законодавчу діяльність з питань децентралізації влади Леонід Швець: Основне завдання сьогодні – працювати над наповненням бюджету Кадрові питання в об'єднаних громадах: яких фахівців потребують ОТГ? Роман Єрема: Перспективи розвитку системи надання соціальних послуг у Вижницькому районі Станіслав Сухар: Якщо люди налаштовані працювати - розвиток буде Тетяна Татарчук: Об’єднані громади Буковини: потенціал, виклики, перспективи Земельні питання – одна найбільш складних ділянок в діяльності органів місцевого самоврядування Верховна Рада прийняла важливі законопроекти з питань децентралізації. Коментар експерта: Ольга Чепель Недобоївська ОТГ: підсумки року Володимир Чоботарь: Люди зрозуміли, що реформа – це правильний крок Тарас Халавка: Цьогорічний процес об'днання громад має свої особливості Василь Равлик: Можна по-різному ставитися до реформи децентралізації, але лишатися на тому місці, де ми є зараз, неможливо Іван Мунтян: Оновлений склад обласної ради повинен виправдати очікування громади Друга хвиля об’єднання громад на Буковині: стан та перспективи Сергій Колотило: Перспективу подальшого розвитку вбачаємо саме в об’єднанні громад Децентралізація: коротко про головне В області працюватиме 11 бюро правової допомоги Василь Падурі: «Півроку на посаді: перші результати» Петро Чебан: Пріоритетні напрямки сільської ради - залучення додаткових коштів та створення робочих місць Євген Прокопець: Громади, які не об’єдналися, на сьогодні у програші Ольга Чепель: Децентралізація в Чернівецькій області: міфи та реальність Ілля Карлійчук: Маємо багато завдань у сфері житлово-комунального господарства Григорій Ванзуряк: Із прихильників реформи ми стали тими, хто взяв на себе зобов’язання її розпочати Христина Марчук: Законодавче забезпечення реформи децентралізації Більше коштів субвенції із Держбюджету-2016 отримають громади, що об’єднались із сільськими територіями, – Геннадій Зубко Валерій Романенко: Люди вже зрозуміли, що їх благополуччя залежить виключно від їх активності і бажання щось змінити у своєму житті Аркадій Шова: Ми знали, що будуть труднощі, і готові їх вирішувати «Посли реформ»: Чому необхідно проводити реформу місцевого самоврядування? Тарас Халавка: Врахування фактору поліетнічності при формуванні об’єднаних територіальних громад у Чернівецькій області Антоніна Скидан: Наша мета – спроможна, самодостатня, сильна громада Василь Цуркан: Використання міжнародного досвіду в роботі Острицької сільської ради І. Баб'юк, О.Чепель "Основні аспекти формування спроможних територіальних громад"
Тарас Халавка: Закордонний досвід формування органів влади базового рівня (на прикладі польських гмін) Микола Ярмистий: Професійна компетентність службовців органів влади в системі публічного управління (концептуальний підхід) Історія ідей і концепцій державної влади та публічного управління в Україні: Бандера Степан Андрійович (1909-1959) Презентовано енциклопедичний довідник «Історія ідей і концепцій державної влади та публічного управління в Україні» Історія ідей і концепцій державної влади та публічного управління в Україні: Антонович Володимир Боніфатійович (1834 – 1908) Петро Брицький: Україна та Крим: зв’язок в контексті історичних подій (Частина 3) Практика реформування місцевих органів влади в системі публічного управління Історія ідей і концепцій державної влади та публічного управління в Україні: Георгій Андрузький Олег Зубчик: Державна політика України у сфері вищої освіти Петро Брицький: Україна та Крим: зв’язок в контексті історичних подій (Частина 2) Петро Брицький: Україна та Крим: зв’язок в контексті історичних подій Сергій Швидюк: Еволюція сучасної польської муніципальної системи Олексій Колесников:Старости в об'єднаних громадах: потреба в модернізації законодавства Тетяна Скутар: Історико-культурні туристичні ресурси як основа розвитку пізнавального туризму в Чернівецькій області Вікторія Чебан: Децентралізація: нові можливості для територіальних громад Валентина Богатирець: Англійська мова як інструмент розвитку комунікативного простору України Олександр Марусяк: Кримський трансфер 1954 р.: формально-юридичний аспект Анжеліка Дзюбко: Допомога онлайн-ресурсів у вивченні англійської мови Світлана Бостан: Упровадження інституту фахівців із соціальної роботи як перспективний напрям роботи соціальних служб Олександр Добржанський: Система органів влади Буковини у складі Австрійської (Австро-Угорської) монархії. Частина ІІ. Пріоритети розвитку територіальних громад в контексті децентралізації влади: досвід Херсонської області Олександр Добржанський: Система органів влади Буковини у складі Австрійської (Австро-Угорської) монархій (Частина І) Наталія Нечаєва-Юрійчук: Виклики етнополітичній стабільності в Україні та перспективи їхнього подолання (на прикладі Чернівецької області) Сергій Гакман: Фактор шляхів сполучення у долі Буковини під час світових війн та післявоєнного врегулювання Пропозиції науково-практичного семінару «Сучасні методи та інструментарії управління регіональними етнополітичними процесами» Максим Ярмистий "Завдання щодо удосконалення структурно-функціональної системи" Уляна Гев'юк "Механізми участі національних меншин у суспільно-політичному житті України" А. Круглашов "Діяльність регіональної влади у контексті реформаторських спроб в Україні (2005-2013 рр.) Частина ІІ І. Буркут "Незалежність потрібно захищати" Пропозиції учасників Муніципальних читань імені Антона Кохановського А.Круглашов "Діяльність регіональної влади у контексті реформаторських спроб в Україні (2005 – 2013 рр.) Частина 1" С.Гакман "Російська інтервенція в Україну в контексті міжнародного права" Б.Руснак "Особливості проведення позачергових виборів народних депутатів 26 жовтня 2014 року"
шукайте нас на facebook