Буковинський вісник
державної служби та місцевого самоврядування
 
« назад до переліку

25 червня 2019 о 09:40
Юрій Юзва: Станом на сьогоднішній день громада взяла курс на всесторонній розвиток

Недобоївська сільська об'єднана територіальна громада — об'єднана територіальна громада в Україні, у Хотинському районі Чернівецької області..
Площа — 79,5 км². Населення — 7054 мешканеці (2018).


Утворена в рамках адміністративно-територіальної реформи 2015 року. До складу громади ввійшли Долинянська, Керстенецька, Недобоївська та Ставчанська  сільські ради Хотинського району, які 12 серпня 2015 року прийняли рішення про добровільне об'єднання громад. А 14 серпня утворення громади затверджене рішенням обласної ради.

 

Центр Недобоївської  ОТГ, а саме село Недобоївці знаходиться на відстані 41 кілометр від обласного центру (м. Чернівці). Територія сільської ради становить 79,53 км.кв. На даній території розташовані чотири населені пункти: с. Недобоївці, с. Долиняни, с. Ставчани, с. Керстенці.


Населення сільської ради станом на 01.01.2019року – 7054/ мин. рік 7078 чоловік, в тому числі: с. Долиняни -1365/мин.рік 1365 чол., с. Керстенці – 1148/мин.рік 1203 чол., с. Ставчани- 1443/мин.рік  1470 чол., с. Недобоївці -3098/ мин. рік. 3040 чол. На території сільської ради знаходиться 2841 домогосподарств (в тому числі: в с.Ставчани – 683, в с.Долинняни – 550, в с.Керстенці -629, с.Недобоївці – 979). За звітній період 2018 року  на  території Недобоївської сільської  ради народилось– 52 дитина; померло  – 105 громадяна; зареєстровано шлюбів – 17 ( с. Недобоївці народилося  29 дітей, померло – 31 люд., с. Ставчани народилося 5 дітей , померло – 32 людини, Керстенці народилося – 5д. померло – 20 л., Долиняни народилося – 13д., померло – 23л.  ). Слід  відмітити, що  показники народжуваності   та смертності у 2018 році майже дорівнюють минулорічним показникам .


З 4 квітня 2016 року до повноважень сільської ради передалися повноваження реєстрації місця проживання громадян. В сільській раді людина може знятися з місця попередньої реєстрації і зареєструватися в наших селах. Хочу звернути увагу на те, що згідно законодавства дітей теж потрібно реєструвати за місцем проживання батьків, або одного з батьків.  За цей час зареєстровано 99 осіб, знято з реєстрації 168 осіб.


В 2018 році проведено 11 сесій сільської ради, прийнято -211 рішень і 12 засідань виконкому сільської ради на яких розглянуто понад 114 питань і прийнято відповідно стільки ж рішень. Розглядалися питання благоустрою, медичного, культурного, про безпеку життєдіяльності, питання сільського бюджету, земельні питання, питання оформлення права власності на житлові будинки, та інші питання, які потребували вирішення. Сільським головою прийнято - 280 розпоряджень, що стосуються різних сфер життя ОТГ.

 

Рішенням 6 сесії 7 скликання  від 22.03.2016 року №84/6/16 було затверджено Положення та Регламент центру надання адміністративних послуг (далі - Центр) Недобоївської сільської ради.


Центр здійснює діяльність за принципом «єдиного вікна», тобто прийом документів та видача результатів послуг здійснюється виключно через адміністраторів Центру.
З початку роботи Центру громадяни та суб’єкти господарювання мали можливість отримати 61 вид послуг. Штатна чисельність Центру надання адміністративних послуг складає на кінець 2018 року  9 штанних одиниць, фактична чисельність  Центру  8 осіб.


У зв’язку із набуттям чинності  Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо спрощення умов ведення бізнесу (дерегуляція)», за короткий час  адміністратори ЦНАП отримали ключі та доступи до Державного реєстру прав на нерухоме майно та Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, ознайомилися з нормативно-правовою базою.


На кожну адміністративну послугу суб’єктами надання адміністративних послуг розроблені інформаційні та технологічні картки.


У 2018 році   Центром надано послуг - 9823 . Безоплатно надано – 9082 послуги та 741 платна послуга на суму 66066 грн.. Консультації надаються  при особистому звернені громадян.    Із загальної кількості послуг, які надаються у Центрі, лише для частини під час їх надання необхідна невелика кількість часу, а саме близько 10-15 хвилин, а для найбільш витребуваних таких як:


• реєстрація/ зняття з реєстрації місця проживання/перебування фізичних осіб – близько 20 хвилин на особу;
• державна реєстрація (внесення змін до відомостей) юридичної особи – 30-40 хвилин враховуючи сканування документів;
державна реєстрації прав на нерухоме майно – від 40 хвилин до 1 години враховуючи сканування документів.


Соціально-економічний розвиток
З самого початку робота виконавчого комітету Недобоївської сільської ради та його структурних підрозділів була направлена на реалізацію завдань та заходів Плану  соціально-економічного розвитку Недобоївської сільської ради на 2018 рік.
Провівши детальний аналіз, виконання плану соціально-економічного розвитку  об’єднаної територіальної громади Недобоївської  сільської ради необхідно відзначити , що фінансування заходів Плану  на 2018 рік здійснювалось з урахуванням реальних можливостей сільського бюджету та за рахунок коштів державних субвенцій. 


Завдяки  виваженій та принциповій  позиції виконкому ради  забезпечено  стабільність на території ради по основним напрямкам забезпечення життєдіяльності сіл.


Недобоївська ОТГ отримала  з державного бюджету субвенцію на формування інфраструктури в сумі 2349,8тис.грн., які були використано на реалізацію проектів:
1. «Реконструкція Недобоївського навчально-виховного комплексу «Загальноосвітній навчальний заклад I-III ступенів – дошкільний навчальний заклад» Хотинського району Чернівецької області по вулиці Козацької Слави,15»
 
2. «Капітальний ремонт покрівлі та перекриття Долинянської ЗОШ І-ІІ ступенів в с. Долиняни Хотинського району Чернівецької області  »
 

3. «Капітальний ремонт ДНЗ в с.Керстенці Хотинського району  Чернівецької області»
 
5. «Капітальний ремонт будівлі Ставчанського НВК Недобоївської сільської ОТГ Хотинського району Чернівецької області
І це тільки в 2018 році , на початку року 2019 за рахунок державної субвенції, спрямованої на розвиток медицини в сільській місцевості, в Недобоївській об’єднаній територіальній громаді було придбано сучасний автомобіль для сімейних лікарів. Це якісно підвищить мобільність прибуття лікаря на допомогу хворому.
 
В 2019 році планується початок будівництва сучасної амбулаторії в селі Недобоївці. Заклад відповідатиме новітнім технічним вимогам, буде енергоефективним, комфортним, з необхідним обладнанням.
В волонтерську пожежну частину Недобоївської ОТГ передано Пожежну машину від колег з Німетчини .
Також закуплено техніку для знищення відходів з садів , а саме щипорізку та трактор.
 
Над якими напрямами ведеться робота
Вгромаді визначені наступні напрями діяльності :
1. Молодіжна політика – залучення молоді до влади.
2. Смітєве питання – вирішення проблем з вивозом сміття
3. Відновлення інфраструктури
4. Налагодження співпраці з колегами в Україні та за кордоном


Проблеми , з якими доводиться зустрічатися:
В житті громади є досить багато проблем , таких які викликані ситуацією в країні та створених самими громадянами , тих що треба негайно вирішити та довгострокові які вирішаться лише в перспективі . Найчастішими проблемами в громаді є пасивність самих жителів громади , недостатність фінансування в реалізації проектів , відсутність стимулів для молоді залишатися в селах та зменшуваність народжуваності в цих селах що в перспективі може призвести до опустошіння сіл.

Успіхи якими можемо похвалитися
Станом на сьогоднішній день громада взяла курс на всесторонній розвиток.
Зокрема вже до кінця цього року планується створення молодіжної ради та створення молодіжних центрів . Також проводяться заходи по створенню та відновленню інфраструктури , основним проектом інфраструктурного характеру є створення в цьому році фронт офісу ЦНАПу Недобоївської сільської ради , що в свою чергу також покращить доступність та комфортність надання адміністративних послуг .


В стратегії економічного розвитку закладено запровадження щорічного фестивалю громади , садової тематики .


З 2018 року в громаді діє програма «Бюджет участі» в рамках якої жителі громади пишуть проекти які реалізовуються за рахунок місцевих податків та зборів . В рамках «бюджету участі» проводиться збір написаних жителями проектів їх публікування та голосування за всі ці  проекти , який набирає найбільше голосів і реалізовується. На дані проекти в минулому році виділено 100 тис. грн. А в цьому 180 тис. грн. , ці гроші вже частково вкладені в проекти. Минулорічні проекти вже реалізовані , цьогорічні переможці очікують реалізації.


Ще одним з досягнень є створення Центру економ розвитку де проводяться освітньо –розвадальні трейнінги , зустрічі , семінари та ін.


На території ОТГ діє волонтерська пожежна частина , унікальна у своєму роді самоорганізація жителів громади серед всіх громад області .


Залучення додаткових фінансових ресурсів для розвитку ОТГ. Який напрям у цьому є найбільш ефективним?


Залучення додаткових фінансових ресурсів в громаду до цього часу було досить тісно пов'язано з зростанням євроінтеграції в країні . Зокрема най яскравішими прикладами залучення коштів в громаду якраз є співпраця з європейськими колегами , а саме в рамках проектів DESPRO, Мери за економічне зростання , в рамках программи U-LEAD , та іншими .


Тому досвід показує що співпраця з європейськими колегами позитивно впливає на залучення фінансів в громаду , хоча й не варто забувати про міжмуніципальне співробітництво.


Чим ОТГ приваблива для інвесторів?
Перш за все в громаді колосальна проблема з реалізацією садівничої продукції (яблук , персиків , сливових плодів  та ін) . Тому це досить непогане місце для будівництва заводів по переробці цієї продукції .
Ще одним плюсом є трудолюбивість місцевих жителів , яка при невеликому фінансуванні дає досить великий об’єм роботи .
Також плюсом для інвесторів є зацікавленість всесторонньої співпраці з інвесторами на вигідних умовах .

Відгуки: 
Немає відгуків

Додати новий відгук:
 Ваше ім`я:
 Текст відгуку:
 
Микола Ярмистий: дотримання принципів вірно служити українському народові та українській державі закладені в обітниці ще 100 років тому Наталія Пасічник: Урядом затверджений новий Порядок призначення житлових субсидій Державна служба є критерієм розвитку нашої держави Тетяна Лукащук: "КДС" - це надійний інструмент реалізації новітнього напряму системи підвищення кваліфікації держслужбовців Микола Проданюк: Публічні закупівлі мають бути відкриті, чесні та прозорі Микола Савчук: Путильський район сьогодні Леся Нос: Налагодження комунікації з громадянським суспільством – важлива складова успіху в реалізації державної політики Діяльність суду: Розгляд справ про адміністративні правопорушення, пов'язані з корупцією Юрій Півень: Про стан соціального захисту населення області у 2017 році Лідія Гайдей: Культурне життя Заставнівщини Євгенія Бойко: Створення сприятливого інвестиційного клімату – одне із пріоритетних завдань соціально-економічного розвитку Новоселицького району Лілія Гриневич: Наше завдання - підняти якість освіти і якість вивчення української мови у школах викладання мовою нацменшин, зберігши при цьому використання і вивчення предметів рідною мовою Відділ з питань туризму Чернівецької ОДА: Туризм на Буковині Тетяна Лукащук: Деякі аспекти проведення атестації претендентів на посади державної служби щодо вільного володіння державною мовою Володимир Дьяченко: Соціальні питання – лідери серед звернень громадян Павло Петренко: Правова допомога і правовий захист є надзвичайно актуальним для всіх українських громадян Уряд проводить капітальний ремонт країни Юрій Кітар: Ми маємо резерви та потенціал для розвитку району Буковинці можуть видати свої книги за кошти обласного бюджету Любов Крикливець: Основне завдання реформи – у підвищенні рівня доступності та якості медичної допомоги Валентина Юрчук: Про роботу Центру надання адміністративних послуг Заставнівської районної державної адміністрації Іван Друцул: Кіцманський район сьогодні Роман Криган: Реформування служби зайнятості та ситуація на ринку праці Буковини Юрій Півень: Стан призначення та виплати субсидій населенню по Чернівецькій області Олег Стецевич: Завдання і пріоритетні напрямки розвитку кадрового забезпечення органів державної влади та ... Руслан Сенчук "Вижницький район: виклики, досягнення та перспективи" Анатолій Круглашов: Десять років готуємо магістрів за спеціальністю «Державна служба» Юлія Яківчек: Основні принципи роботи – вчасно виявити дитину у складних життєвих обставинах і вдало її влаштувати Оксана Палійчук: Децентралізація освітньої галузі в Чернівецькій області Любов Нечипорук: Громади мають можливість реалізувати право на власне радіомовлення Віорел Ястремський: Герцаївський район сьогодні Ольга Гришин-Грищук: Соціальна робота з сім’ями, які перебувають у складних життєвих обставинах Михайло Леньков: Роль Національного агентства України з питань державної служби та її територіальних органів в імплементації Закону України Микола Ярмистий: Новий Закон України «Про державну службу» як компетентнісна модель управління людськими ресурсами Петро Шевчук: Патології у системі державного управління Володимир Бойко: Можливості застосування досвіду країн ЄС для реформування системи професійного навчання державних службовців Аліна Агопшук: «Зелене золото» Буковини – то її ліси В’ячеслав Хохуляк: Нотаріуси виконують функції державного реєстратора юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань Світлана Штефанчук: Система безоплатної правової допомоги як спосіб захисту прав і свобод людини Богдан Вітовський: З молоддю працюємо на партнерських засадах Олена Головіна: Профілактика стресу в професійній реалізації державних службовців Молодь на державній службі: Мар’яна Антимійчук Ми налаштовані й надалі виконувати свої обов’язки щодо підвищенням якості та наближенням послуг до населення, - Михайло Романів Основна увага району спрямована на завершення реформи децентралізації Сумлінним платникам податків буковинські фіскали створюють комфортний клімат Як переселенцям із тимчасово окупованих територій реалізувати своє виборче право? Проблеми з якими ми мали справу – це мабуть те, що були порушення, які пов’язані з незнанням людей чинного законодавства, - Ігор Баб'юк Реформа охорони здоров’я здійснюється відразу в декількох стратегічних напрямках Георгій Придій: Злагоджена робота задля досягнення максимальних результатів Ярослав Бартош: На часі – створити сприятливе інвестиційне поле об’єднаних громад та відкрити новий потенціал територій
Детально про проекти Державного фонду регіонального розвитку для об'єднаних громад Чернівецької області Вікторія Чебан: Центр розвитку місцевого самоврядування створений в рамках реформи децентралізації Ярослав Кушнірик: Стан та перспективи розвитку ОСББ у місті Чернівці Олексій Грушко: "Стратегічне планування у громадах: необхідність та дороговказ розвитку" Сторожинецька ОТГ показала результати річної діяльності Олексій Грушко: Субвенція на розвиток інфраструктури об’єднаних територіальних громад (Україна та Чернівецька область) Олександр Ковальчук: Нові можливості для підтримки і фінансування місцевого та регіонального розвитку Анатолій Сапогівський: До Клішковецької громади вже хочуть доєднуватися інші населені пункти Мік Мюллей, Віталій Юрків: Програма DOBRE як інструмент для підтримки та економічного розвитку громад Ольга Чепель: Про форми співробітництва територіальних громад Марія Довгань: Бібліотеки в умовах децентралізації Представники ЄС взяли участь у відкритті Чернівецького підрозділу установи «Центр розвитку імсцевого самоврядування» Микола Федорук: Про законодавчу діяльність з питань децентралізації влади Леонід Швець: Основне завдання сьогодні – працювати над наповненням бюджету Кадрові питання в об'єднаних громадах: яких фахівців потребують ОТГ? Роман Єрема: Перспективи розвитку системи надання соціальних послуг у Вижницькому районі Станіслав Сухар: Якщо люди налаштовані працювати - розвиток буде Тетяна Татарчук: Об’єднані громади Буковини: потенціал, виклики, перспективи Земельні питання – одна найбільш складних ділянок в діяльності органів місцевого самоврядування Верховна Рада прийняла важливі законопроекти з питань децентралізації. Коментар експерта: Ольга Чепель Недобоївська ОТГ: підсумки року Володимир Чоботарь: Люди зрозуміли, що реформа – це правильний крок Тарас Халавка: Цьогорічний процес об'днання громад має свої особливості Василь Равлик: Можна по-різному ставитися до реформи децентралізації, але лишатися на тому місці, де ми є зараз, неможливо Іван Мунтян: Оновлений склад обласної ради повинен виправдати очікування громади Друга хвиля об’єднання громад на Буковині: стан та перспективи Сергій Колотило: Перспективу подальшого розвитку вбачаємо саме в об’єднанні громад Децентралізація: коротко про головне В області працюватиме 11 бюро правової допомоги Василь Падурі: «Півроку на посаді: перші результати» Петро Чебан: Пріоритетні напрямки сільської ради - залучення додаткових коштів та створення робочих місць Євген Прокопець: Громади, які не об’єдналися, на сьогодні у програші Ольга Чепель: Децентралізація в Чернівецькій області: міфи та реальність Ілля Карлійчук: Маємо багато завдань у сфері житлово-комунального господарства Григорій Ванзуряк: Із прихильників реформи ми стали тими, хто взяв на себе зобов’язання її розпочати Христина Марчук: Законодавче забезпечення реформи децентралізації Більше коштів субвенції із Держбюджету-2016 отримають громади, що об’єднались із сільськими територіями, – Геннадій Зубко Валерій Романенко: Люди вже зрозуміли, що їх благополуччя залежить виключно від їх активності і бажання щось змінити у своєму житті Аркадій Шова: Ми знали, що будуть труднощі, і готові їх вирішувати «Посли реформ»: Чому необхідно проводити реформу місцевого самоврядування? Тарас Халавка: Врахування фактору поліетнічності при формуванні об’єднаних територіальних громад у Чернівецькій області Антоніна Скидан: Наша мета – спроможна, самодостатня, сильна громада Василь Цуркан: Використання міжнародного досвіду в роботі Острицької сільської ради І. Баб'юк, О.Чепель "Основні аспекти формування спроможних територіальних громад" ЦНАП – місце, де громадяни зустрічаються з місцевою владою Співробітництво територіальних громад: нові можливості для розвитку За перший рік становлення у Новоселицькій ОТГ було реалізовано 6 інфрастуктурних проектів Загальний стан об’єднання (приєднання) територіальних громад в Чернівецькій області За доволі короткий проміжок часу Рукшинській об’єднаній територіальній громаді вдалося досягнути деяких успіхів Юрій Юзва: Станом на сьогоднішній день громада взяла курс на всесторонній розвиток
Формування система державної служби в Україні в 1917–1918 рр. Управління персоналом в умовах змін До проблеми міжкультурної взаємодії Історія ідей і концепцій державної влади та публічного управління в Україні: Білозерський Василь Михайлович (1825 – 1899) Тетяня Гаман: Навчання старост об’єднаних територіальних громад доброму врядуванню – потреба сьогодення (з досвіду Хмельницького центру ППК) Владислав Струтинський: Антон Кохановський – політик, громадянин, патріот Чернівців Виконавчі структури в ОТГ: закордонний досвід, українські реалії та перспективи (презентація наукового видання) Історія ідей і концепцій державної влади та публічного управління в Україні: Бачинський Юліан Олександрович (1870 – 1940) Тарас Халавка: Закордонний досвід формування органів влади базового рівня (на прикладі польських гмін) Микола Ярмистий: Професійна компетентність службовців органів влади в системі публічного управління (концептуальний підхід) Історія ідей і концепцій державної влади та публічного управління в Україні: Бандера Степан Андрійович (1909-1959) Презентовано енциклопедичний довідник «Історія ідей і концепцій державної влади та публічного управління в Україні» Історія ідей і концепцій державної влади та публічного управління в Україні: Антонович Володимир Боніфатійович (1834 – 1908) Петро Брицький: Україна та Крим: зв’язок в контексті історичних подій (Частина 3) Практика реформування місцевих органів влади в системі публічного управління Історія ідей і концепцій державної влади та публічного управління в Україні: Георгій Андрузький Олег Зубчик: Державна політика України у сфері вищої освіти Петро Брицький: Україна та Крим: зв’язок в контексті історичних подій (Частина 2) Петро Брицький: Україна та Крим: зв’язок в контексті історичних подій Сергій Швидюк: Еволюція сучасної польської муніципальної системи Олексій Колесников:Старости в об'єднаних громадах: потреба в модернізації законодавства Тетяна Скутар: Історико-культурні туристичні ресурси як основа розвитку пізнавального туризму в Чернівецькій області Вікторія Чебан: Децентралізація: нові можливості для територіальних громад Валентина Богатирець: Англійська мова як інструмент розвитку комунікативного простору України Олександр Марусяк: Кримський трансфер 1954 р.: формально-юридичний аспект Анжеліка Дзюбко: Допомога онлайн-ресурсів у вивченні англійської мови Світлана Бостан: Упровадження інституту фахівців із соціальної роботи як перспективний напрям роботи соціальних служб Олександр Добржанський: Система органів влади Буковини у складі Австрійської (Австро-Угорської) монархії. Частина ІІ. Пріоритети розвитку територіальних громад в контексті децентралізації влади: досвід Херсонської області Олександр Добржанський: Система органів влади Буковини у складі Австрійської (Австро-Угорської) монархій (Частина І) Наталія Нечаєва-Юрійчук: Виклики етнополітичній стабільності в Україні та перспективи їхнього подолання (на прикладі Чернівецької області) Сергій Гакман: Фактор шляхів сполучення у долі Буковини під час світових війн та післявоєнного врегулювання Пропозиції науково-практичного семінару «Сучасні методи та інструментарії управління регіональними етнополітичними процесами» Максим Ярмистий "Завдання щодо удосконалення структурно-функціональної системи" Уляна Гев'юк "Механізми участі національних меншин у суспільно-політичному житті України" А. Круглашов "Діяльність регіональної влади у контексті реформаторських спроб в Україні (2005-2013 рр.) Частина ІІ І. Буркут "Незалежність потрібно захищати" Пропозиції учасників Муніципальних читань імені Антона Кохановського А.Круглашов "Діяльність регіональної влади у контексті реформаторських спроб в Україні (2005 – 2013 рр.) Частина 1" С.Гакман "Російська інтервенція в Україну в контексті міжнародного права" Б.Руснак "Особливості проведення позачергових виборів народних депутатів 26 жовтня 2014 року" Міста в децентралізаційній реформі: проблеми і перспективи Особливості децентралізації в Одеській області на прикладі об’єднання громад Білгород-Дністровського району
шукайте нас на facebook