Буковинський вісник
державної служби та місцевого самоврядування
 
« назад до переліку

24 червня 2019 о 10:00
Георгій Придій: Злагоджена робота задля досягнення максимальних результатів

Георгій Придій - голова Глибоцької районної державної адімінстрації

 

либоччина - чарівний куточок Буковини, укритий неповторними буковими лісами та щедрими полями, надзвичайно перспективний край з точки зору потенціалу  економічного розвитку та інвестиційної привабливості.


Глибоцький район утворено 11 листопада 1940 р., у сучасних межах – 1965 р. Чисельність наявного населення станом на 1 січня 2019 р. складає 74122 особи, в тому числі міське населення – 9281 особа, сільське населення – 64841 особа. Налічується 38 населених пунктів, з них 1 – селище міського типу та 37 сіл.


За національним складом: українці - 46,8 %, румуни - 45,3 %, молдовани - 6,1%, росіяни - 1,2%, поляки - 0,3%, інші національності - 0,3%.


      У 2018 році в системі охорони здоров’я району знаходилось: центральна районна комунальна лікарня на 250 ліжок з поліклінічною потужністю 500 відвідувань за зміну, 17 лікарських амбулаторій загальної практики - сімейної медицини та 33 дільниці загальної практики - сімейної медицини при КНП «Центру ПМСД» та «Центр ПМСД Глибоцької селищної ОТГ» (Глибоцької ЛА ЗПСМ селищної ОТГ) і Волоківської територіальної громади (Волока ЛА ЗПСМ та Валя Кузьмін ЛА ЗПСМ) і Тереблеченської територіальної громади (Тереблече ЛА ЗПСМ, Синівці ЛА ЗПСМ, Горбівці ЛА ЗПСМ) і   4 фельдшерсько-акушерських пунктів та 7 фельдшерських пунктів.


На території району у підпорядкуванні управління освіти перебуває 39  закладів освіти: ЗЗСО( закладів загальної середньої освіти)  І-ІІІ ступенів – 8, І-ІІ ступенів – 4, І ступеня – 1, ліцеїв –  2, ОЗО(навчально – виховних комплексів) – 7, (І-ІІІ ст. – 5; І-ІІ ст. –1; І ст. – 1),  закладів позашкільної освіти  – 3, ЗДО(закладів дошкільної освіти)  – 14 (з них 3 фінансуються сільськими радами). Функціонує чотири об’єднані територіальні громади у підпорядкуванні яких перебувають такі заклади: Глибоцька ОТГ(ліцей-1; гімназія  - 1; ЗЗСО І-ІІІ ст.. -1; ОЗО -3 (І-ІІ ст. – 2, І ст.. - 1); ЗДО  – 2), Волоківська ОТГ( ЗЗСО І-ІІІ ст. – 1; ЗЗСО І-ІІ ст. – 1; ОЗО – 1( І-ІІ ст. . -1); ЗДО – 2), Тереблеченська ОТГ ( ЗЗСО І-ІІІ ст. – 3; ЗЗСО І-ІІ ст..- 1; ЗДО – 2), Чагорська ОТГ ( ЗЗСО І-ІІІ ст.. – 3; ЗЗСО І ст.. – 1; ЗДО- 3). 


   У Глибоцькому районі діють 78 установ культури та мистецтв. З них: клубних установи – 34; бібліотечних – 37; школи естетичного виховання – 4; З них: 3 музичних (Глибоцька, Турятська, Кам`янська) та 1 художня (Глибоцька). 2 музеї – Глибоцький районний краєзнавчий музей та музей «Світовий центр старообрядництва» (с.Біла Криниця), Глибоцька райкіновідеомережа.


 З метою вирішення актуальних питань життєдіяльності району основні дії влади зосереджені на організації виконання завдань і заходів Програми соціально-економічного розвитку району, визначених пріоритетів роботи райдержадміністрації. Особлива увага приділяється питанням належного функціонування соціальної сфери, забезпечення сталої роботи підприємств, установ та організацій району, агропромислового комплексу та наповнення бюджетів усіх рівнів, соціального супроводу учасників антитерористичної операції та членів сімей загиблих, стабільне функціонування системи охорони здоров’я, освіти, культури та всіх галузей, які мають забезпечити належний рівень життя мешканців району.


Промисловий потенціал району представлений 11 підприємствами, якими реалізовано продукції на 162091,3 тис. грн., що на 67469,1 тис. грн., або на 71,3 % більше, порівняно з відповідним періодом 2017 р.


 Важливу роль в економіці району відіграє мале і середнє підприємництво. За 2018 рік зареєструвалося 476 суб’єктів підприємницької діяльності – фізичних осіб та 40 юридичних осіб. Порівняно з 2017 роком, фізичних осіб зареєстровано на 141 менше, юридичних 3 більше. За минулий рік скасовано 401 фізичну особу та 25 юридичних осіб, порівняно з 2017 роком фізичних скасовано на 231менше, а юридичних на 7 більше.


 В районі на підтримку розвитку підприємництва розроблена та затверджена районна Програма розвитку малого і середнього підприємництва в Глибоцькому районі на 2019-2020 роки. Та основні заходи з реалізації та напрямки діяльності програми.
 Аграрний сектор є основою економіки рай

ону. Загальна площа сільськогосподарських угідь у 2018 році по всіх категоріях господарств становила 35881 га, у тому числі: 28 939 га ріллі, 1 317 га багаторічних насаджень, 760 га сіножаті, 4 865 га пасовища. У 2018 році сільгосппідприємствами району оброблялись 7,5 тис. га ріллі, що на 0,3 тис. га більш ніж у попередньому  році, особисто селянськими господарствами 21,4 тис. га.


 Під урожай 2019 року у всіх категоріях господарств району посіяно 6670 га озимих зернових культур, в тому числі пшениці 3491 га, ячменю 3084 га. В сільськогосподарських підприємствах посіяно 3987 га озимих зернових, з них 1522 га пшениці та 2465 га ячменю. Окрім того, посіяно 815 га озимого ріпаку на зерно. За 2018 рік у всіх категоріях господарств району вироблено м’яса в живій вазі близько 7,6 тис.тонн, молока -34,0 тис.тонн, яєць – 98,1 млн.шт.


 Наше першочергове завдання нині – забезпечити соціальні потреби населення. Протягом 2018 року своєчасно нарахували та виплатили державних соціальних допомог малозабезпеченим верствам населення в сумі – 163 583,6 тис. грн., Станом на 01.01.2019 року призначено –  8706 житлових субсидій. Профінансовано з бюджету на потреби для виплат субсидій на житлово-комунальні послуги за 2018 рік – 48 125,1 тис. грн. та субсидій на скраплений газ та тверде паливо – 13 421,0 тис. грн.


 Діє програма «Турбота», що дає можливість допомагати іншим соціально вразливим верствам населення. З початку року 2018 року всього надано матеріальну допомогу на суму 536,1 тис. грн.


Постійно проводиться роз’яснювальна робота щодо взяття на облік та нарахуванню адресної допомоги особам, які переміщуються з тимчасово окупованої території України або району проведення антитерористичної операції та за 2018 рік виплачено – 299,5 тис. грн.


 Особлива увага приділяється військовослужбовцям, які захищають Україну від ворога на Сході, в управлінні праці та соціального захисту населення Глибоцької РДА станом на 31.12.2018 року перебували на обліку 384 учасника АТО.  В 2018 році з районного бюджету виділено матеріальної допомоги 21 учаснику АТО в сумі 42000 грн. (по 2000 кожному). Крім того, виплачено 115,4 тис.грн. на професійну адаптації учасників АТО, а також забезпечено сім’ю загиблого учасника АТО житлом на суму 797,6 тис.грн. 


Поліпшення здоров’я населення й підвищення ефективності медичного обслуговування були й залишаються актуальними питаннями сьогодення.


09 липня,  у селі Стерче відбулося урочисте відкриття лікарської амбулаторії загальної практики сімейної медицини. Будівництво даного об’єкта розпочато у 2010 році, проте у 2012 році призупинено у зв’язку з відсутністю фінансування. У 2015 році будівельні роботи відновлено за кошти місцевого бюджету, з державного бюджету виділено на добудову 1млн.800тис. грн. Загальна кошторисна вартість будівництва лікарської амбулаторії склала 4,421 млн. грн.


З метою підвищення доступності та якості медичного обслуговування у сільській місцевості передбачається будівництво нових амбулаторій в с. Чагор, с. Опришани, с.Тарашани та с. Молодія, де відбулися сесії сільських рад, виділено землю під будівництво нових амбулаторій. Вже є готова документація по с. Чагор та с. Опришени, з відповідною державною реєстрацією в Держгеокадастрі, отримано дозвіл на початок будівельних робіт, які вже ведуться.


Глибоцьким районним центром  ПМСД протягом 2018 року за сприянням народного депутата Г.І.Тіміша на суму 195 000,00 було придбано автомобіль для Купської АЗПСМ. і 120 000 грн. для придбання комп’ютерної техніки.


Пріоритетом діяльності системи освіти району є робота з обдарованими учнями. Велику роль у підготовці команди олімпійців району мають учнівські шкільні наукові товариства та об`єднання, що працюють на базі Старововчинецького, Глибоцького ліцеїв та Глибоцької гімназії.  Команда обдарованих учнів району взяла участь у  ІІІ етапі Всеукраїнських учнівських олімпіадах із 21 навчального предмета. Здобуто 44 перемоги, що на 2 більше, ніж минулого року. Восьмий рік поспіль констатуємо, що район посідає перше місце серед районів області, друге місце в області після Чернівців за підсумками участі у ІІІ етапі олімпіад.


11 січня 2018 року, за участі Міністра освіти і науки України Лілії Гриневич,  Міністра закордонних справ України Павла Клімкіна, Міністра закордонних справ Румунії Теодора-Віорела Мелешкану, Міністра національного виховання Румунії Лівіу-Маріана Поп, Надзвичайного і Повноважного Посла України в Румунії Олекса́ндра Банькова, Посла Румунії в Україні Крістіана Цуркану, голови обласної державної адміністрації Олександра Фищука, голови Чернівецької обласної ради Івана Мунтяна, голови Глибоцької райдержадміністрації Георгія Придія, голови районної ради Петра Панчука, народного депутата України Григорія Тіміша, народного депутата України Івана Рибака, дипломатів та представників крайової влади у селі Йорданешти, що на Глибоччині, відбулося урочисте відкриття загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів. Загальна кошторисна вартість, даного об’єкта склала 44541,962 тис. грн. 
Завершено роботи по добудові приміщень на дві групи ДНЗ «Веселка» в селі Валя Кузьмина, кошторисна вартість об’єкту становить 3,5 млн.грн.


 Глибоччина у 2018  році пройшла пілотний проект нового українського державного стандарту початкової освіти. Слід зазначити, що Коровійська ЗОШ І-ІІІ ст. стала учасником пілотного проекту з впровадження Концепції нової української школи. Управлінням освіти використано субвенцію з державного бюджету місцевим бюджетам на  забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти  «Нова українська  школа» на придбання: ноутбуків  -  26 шт. на 273 520 грн.;  принтерів   – 24 шт. на 221 120 грн.; ламінаторів – 32 шт. на 196 032 грн. Закуплено дидактичних матеріалів на 200 000 грн. (197 розвивальних ігор, 630 комплектів з англійської мови). Придбано управлінням освіти шляхом співфінансування для 1-х класів закладів освіти меблів на 241,8 тис.грн., комп’ютерної техніки на 940,2 тис.грн. Проведено роботу щодо зміцнення та збереження  навчальної, матеріально-технічної бази освітніх закладів, дотримання санітарно-гігієнічних вимог, правил і норм охорони праці, техніки безпеки в закладах освіти. Проводилась робота із підготовки   навчальних закладів до нового навчального року та  осінньо-зимового періоду, проведено поточні ремонти приміщень, здійснено придбання необхідного обладнання, інвентаря.


Проведено капітальний ремонт даху Луковицької ЗОШ І-ІІІ ступенів за кошти програми соцекономрозвитку (785 тис.грн.), капітальний ремонт приміщення під тир Коровійської ЗОШ за кошти програми соцекономрозвитку ( 250 тис.грн), капітальний ремонт підвального приміщення Коровійської ЗОШ за кошти програми соцекономрозвитку ( 173 тис.грн.), капітальний ремонт музею Опришенської ЗОШ за кошти програми соцекономрозвитку (147,5 тис.грн.), капітальний ремонт огорожі Кам’янського ДНЗ №1 за кошти з місцевого бюджету (120 тис.грн.), капітальний ремонт системи опалення Карапчівського ДНЗ за кошти з місцевого бюджету  (110,3 тис. грн.), завершено будівництво та введено в експлуатацію спортивний майданчик Глибоцької ДЮСШ за кошти програми соцекономрозвитку ( 148,8 тис. грн.), проведено ремонт спортивного залу Кам’янської ЗОШ за кошти  місцевого бюджету (29,3 тис. грн.), поточний ремонт приміщення класу для Чагорської ЗОШ за кошти з місцевого бюджету (179,9 тис. грн.).


 Якісно  пройшла організація  оздоровчої кампанії 2018 року. У Глибоцькому районі з 29 червня по 12 липня 2018 року працював дитячий профільний пересувний туристсько-виховний оздоровчий наметовий табір «Райдуга».  У минулому році в таборі вдосконалювали свої навики та уміння з туризму  140  гуртківців  ЦТКСЕУМ, а також 10 дітей з Донецької області.  Всього з районного бюджету на утримання наметового табору «Райдуга» було виділено  124 тис. грн.


 У  стаціонарних таборах протягом І - ІІІ зміни (червень-серпень 2018 року)  по галузі «освіта» оздоровлено 33 дитини пільгових категорій у таборі «Вогник Буковини» та «Буковинське орлятко» за кошти управління освіти райдержадміністрації. Загальна сума, яка була використана з районного бюджету на придбання путівок становить 160 тисяч гривень. Вартість однієї путівки складала: «Вогник Буковини» - 4200 гривень, «Буковинське орлятко» - 5800 гривень. Окрім того, за кошти управління освіти районної державної адміністрації двоє дітей учасників антитерористичної операції було відправлено до табору «Здоров’я» на національно-патріотичний вишкіл, який тривав з 15 по 25 червня 2018 року.


                На виконання Комплексної програми оздоровлення та відпочинку дітей Чернівецької області на 2016-2020 роки протягом червня-серпня 2018 року за кошти обласного бюджету було оздоровлено 140 дітей району, які належать до пільгових категорій.


 Основна мета діяльності установ культури району –  забезпечення реалізації державної політики в галузі культури, охорони національної культурної спадщини, державної мовної політики, міжнаціональних відносин, релігії, вільного розвитку культурно-мистецьких процесів, формування цілісного культурно-інформаційного простору та позитивного туристичного іміджу району, а також забезпечення доступності всіх видів культурно-дозвіллєвих  послуг для населення району.


 У 2018 році працівники культури району здобули ряд відзнак: обласну премію О.Романця, обласну міжнародну премію О.Кобилянської, районну премію О.Кобилянської, І місце у «Малака-фест», 5 відзнак на обласній рейтинговій програмі «Галерея пошани», ряд призових місць у театральних, пісенних, хореографічних  конкурсах та конкурсах читців.


 З метою повноцінного функціонування закладів культури  в осінньо-зимовий період 2017-2018 років проведено ряд заходів, спрямованих на раціональне використання енергетичних носіїв.


 Загальна сума капітальних вкладень із бюджетів різних рівнів на підготовку закладів культури до роботи в осінньо-зимовий період 2018-2019 рр. станом на 31.12.2018 складає: 1722935 грн.

 

Поряд із досягненнями, в районі залишається ряд проблем, що потребують свого вирішення. Однією з основних проблем є, все ж таки, недостатнє фінансування. Особливо це стосується ремонту доріг, об’єктів соціальної інфраструктури – лікарень, шкіл, закладів культури. Більшість об’єктів залишилися у спадок. Недостатнє фінансування дорожнього господарства Глибоцького району, ремонту і будівництва доріг загального користування, негативно впливає на інтенсивність автоперевезень, безпеку дорожнього руху, технічний стан транспортних засобів. Проблемою дорожньої галузі залишається фізично і морально застаріла дорожня техніка.


Серйозну стурбованість викликає робота каналізаційних очисних споруд в смт Глибока, які на сьогоднішній день практично зруйновані. Через обмеженість фінансових ресурсів впродовж кількох років невирішеним залишається питання завершення будівництва очисних споруд каналізації 800м.куб/добу (з виділенням 1-ї черги 400 м.куб/добу).

 

 З метою ефективного використання економічного потенціалу району, підвищення його інвестиційної привабливості та конкурентоспроможності, підготовці пропозицій щодо визначення першочергових заходів щодо впровадження європейських демократичних стандартів у сфері територіальної організації місцевого самоврядування при Глибоцькій райдержадміністрації в листопаді 2018 року утворено  Раду регіонального розвитку, та протягом листопада – грудня проведено два засідання. На даний час розроблено пріоритетний план розвитку Глибоцького району на 2019-2021рр., який передбачає здійснення основних заходів розвитку об’єктів охорони здоров’я, освіти та дорожньої інфраструктури. Даним планом передбачено реалізацію 57 проектів - це проекти, які доцільно реалізувати впродовж 2019-2021 років, мова йде про будівництво, реконструкцію, добудову закладів освіти, культури, охорони здоров’я, житлово-комунального господарства, розвиток  агропромислового сектору, безпека життєдіяльності населення району, заходи з енергоефективності, інфраструктура спорту і дозвілля, а також поточний ремонт доріг загального користування місцевого значення.

 

Одним із пріоритетів економічного і соціального розвитку є питання залучення інвестиційних ресурсів, подальше формування позитивного інвестиційного іміджу району. З метою залучення інвестиційних ресурсів на розвиток інфраструктури, було прийнято участь у програмі фінансової допомоги «Кусаноне», яка проводиться Урядом Японії на початку 2018 року.  В результаті конкурсного відбору перемогу здобув проект Глибоцького району «Модернізація медичного обладнання у Глибоцький ЦРКЛ для пологового відділення». Адже в умовах реформування галузі охорони здоров’я велике значення приділяється підвищенню якості та ефективності медичної допомоги, яка значною мірою залежить від ресурсного забезпечення.


  Даним проектом передбачено придбання медичного обладнання:
• інкубатор для новонароджених Dual Incu I
• апарат штучної вентиляції  HAMILTON C1-NEO
• відкрита реанімаційна система BabyGuard W-1140
• фетальний монітор Overtone D65
• портативний медичний пульсоксиметр Storm 5000-01
• насос шприцевий Aitecs 2016


Орієнтовна вартість обладнання складає більш як 80,0 тис. дол. США


Також розроблені інвестиційні пропозиції по напрямках:
- розвиток альтернативних та відновлювальних джерел енергії – проект «Встановлення сонячної електростанції в с. Просіка Глибоцького району» на базі товариства з обмеженою відповідальністю «Індіан Просіка Солар»;
- розвиток високопродуктивного агропромислового комплексу - проект «Реконструкція тваринницьких приміщень для вирощування поголів’я свиней» на базі ПП «Купа Бюлд»;
- розвиток високопродуктивного агропромислового комплексу – будівництво зерносушильного комплексу на базі ПП «Купа Бюлд»;
- охорона навколишнього середовища – поліпшення санітарних умов на території Глибоцького району;

 

 Децентралізація влади та об’єднання громад –  одна з найбільш пріоритетних реформ. Сьогодні українське суспільство вимагає нового підходу у передачі владних повноважень на місця, тобто нам потрібно побудувати нову модель об’єднання територіальних громад шляхом із низу до верху.


 На разі на території району утворено чотири об’єднані територіальні громади – Глибоцьку ОТГ (смт Глибока, с. Михайлівка, с. Червона Діброва, с.Черепківці), Волоківську ОТГ (с. Волока, с. Грушівка, с. Валя Кузьмина), Тереблеченську ОТГ (с. Тереблече, с. Горбівці, с. Верхні Синівці, с. Нижні Синівці) та Чагорську ОТГ (с. Чагор, с. Молодія, с. Луковиця, с. Кут Баїнськ), вибори до якої відбулися 23 грудня 2018 року.

Відгуки: 
Немає відгуків

Додати новий відгук:
 Ваше ім`я:
 Текст відгуку:
 
Микола Ярмистий: дотримання принципів вірно служити українському народові та українській державі закладені в обітниці ще 100 років тому Наталія Пасічник: Урядом затверджений новий Порядок призначення житлових субсидій Державна служба є критерієм розвитку нашої держави Тетяна Лукащук: "КДС" - це надійний інструмент реалізації новітнього напряму системи підвищення кваліфікації держслужбовців Микола Проданюк: Публічні закупівлі мають бути відкриті, чесні та прозорі Микола Савчук: Путильський район сьогодні Леся Нос: Налагодження комунікації з громадянським суспільством – важлива складова успіху в реалізації державної політики Діяльність суду: Розгляд справ про адміністративні правопорушення, пов'язані з корупцією Юрій Півень: Про стан соціального захисту населення області у 2017 році Лідія Гайдей: Культурне життя Заставнівщини Євгенія Бойко: Створення сприятливого інвестиційного клімату – одне із пріоритетних завдань соціально-економічного розвитку Новоселицького району Лілія Гриневич: Наше завдання - підняти якість освіти і якість вивчення української мови у школах викладання мовою нацменшин, зберігши при цьому використання і вивчення предметів рідною мовою Відділ з питань туризму Чернівецької ОДА: Туризм на Буковині Тетяна Лукащук: Деякі аспекти проведення атестації претендентів на посади державної служби щодо вільного володіння державною мовою Володимир Дьяченко: Соціальні питання – лідери серед звернень громадян Павло Петренко: Правова допомога і правовий захист є надзвичайно актуальним для всіх українських громадян Уряд проводить капітальний ремонт країни Юрій Кітар: Ми маємо резерви та потенціал для розвитку району Буковинці можуть видати свої книги за кошти обласного бюджету Любов Крикливець: Основне завдання реформи – у підвищенні рівня доступності та якості медичної допомоги Валентина Юрчук: Про роботу Центру надання адміністративних послуг Заставнівської районної державної адміністрації Іван Друцул: Кіцманський район сьогодні Роман Криган: Реформування служби зайнятості та ситуація на ринку праці Буковини Юрій Півень: Стан призначення та виплати субсидій населенню по Чернівецькій області Олег Стецевич: Завдання і пріоритетні напрямки розвитку кадрового забезпечення органів державної влади та ... Руслан Сенчук "Вижницький район: виклики, досягнення та перспективи" Анатолій Круглашов: Десять років готуємо магістрів за спеціальністю «Державна служба» Юлія Яківчек: Основні принципи роботи – вчасно виявити дитину у складних життєвих обставинах і вдало її влаштувати Оксана Палійчук: Децентралізація освітньої галузі в Чернівецькій області Любов Нечипорук: Громади мають можливість реалізувати право на власне радіомовлення Віорел Ястремський: Герцаївський район сьогодні Ольга Гришин-Грищук: Соціальна робота з сім’ями, які перебувають у складних життєвих обставинах Михайло Леньков: Роль Національного агентства України з питань державної служби та її територіальних органів в імплементації Закону України Микола Ярмистий: Новий Закон України «Про державну службу» як компетентнісна модель управління людськими ресурсами Петро Шевчук: Патології у системі державного управління Володимир Бойко: Можливості застосування досвіду країн ЄС для реформування системи професійного навчання державних службовців Аліна Агопшук: «Зелене золото» Буковини – то її ліси В’ячеслав Хохуляк: Нотаріуси виконують функції державного реєстратора юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань Світлана Штефанчук: Система безоплатної правової допомоги як спосіб захисту прав і свобод людини Богдан Вітовський: З молоддю працюємо на партнерських засадах Олена Головіна: Профілактика стресу в професійній реалізації державних службовців Молодь на державній службі: Мар’яна Антимійчук Ми налаштовані й надалі виконувати свої обов’язки щодо підвищенням якості та наближенням послуг до населення, - Михайло Романів Основна увага району спрямована на завершення реформи децентралізації Сумлінним платникам податків буковинські фіскали створюють комфортний клімат Як переселенцям із тимчасово окупованих територій реалізувати своє виборче право? Проблеми з якими ми мали справу – це мабуть те, що були порушення, які пов’язані з незнанням людей чинного законодавства, - Ігор Баб'юк Реформа охорони здоров’я здійснюється відразу в декількох стратегічних напрямках Георгій Придій: Злагоджена робота задля досягнення максимальних результатів Ярослав Бартош: На часі – створити сприятливе інвестиційне поле об’єднаних громад та відкрити новий потенціал територій
Детально про проекти Державного фонду регіонального розвитку для об'єднаних громад Чернівецької області Вікторія Чебан: Центр розвитку місцевого самоврядування створений в рамках реформи децентралізації Ярослав Кушнірик: Стан та перспективи розвитку ОСББ у місті Чернівці Олексій Грушко: "Стратегічне планування у громадах: необхідність та дороговказ розвитку" Сторожинецька ОТГ показала результати річної діяльності Олексій Грушко: Субвенція на розвиток інфраструктури об’єднаних територіальних громад (Україна та Чернівецька область) Олександр Ковальчук: Нові можливості для підтримки і фінансування місцевого та регіонального розвитку Анатолій Сапогівський: До Клішковецької громади вже хочуть доєднуватися інші населені пункти Мік Мюллей, Віталій Юрків: Програма DOBRE як інструмент для підтримки та економічного розвитку громад Ольга Чепель: Про форми співробітництва територіальних громад Марія Довгань: Бібліотеки в умовах децентралізації Представники ЄС взяли участь у відкритті Чернівецького підрозділу установи «Центр розвитку імсцевого самоврядування» Микола Федорук: Про законодавчу діяльність з питань децентралізації влади Леонід Швець: Основне завдання сьогодні – працювати над наповненням бюджету Кадрові питання в об'єднаних громадах: яких фахівців потребують ОТГ? Роман Єрема: Перспективи розвитку системи надання соціальних послуг у Вижницькому районі Станіслав Сухар: Якщо люди налаштовані працювати - розвиток буде Тетяна Татарчук: Об’єднані громади Буковини: потенціал, виклики, перспективи Земельні питання – одна найбільш складних ділянок в діяльності органів місцевого самоврядування Верховна Рада прийняла важливі законопроекти з питань децентралізації. Коментар експерта: Ольга Чепель Недобоївська ОТГ: підсумки року Володимир Чоботарь: Люди зрозуміли, що реформа – це правильний крок Тарас Халавка: Цьогорічний процес об'днання громад має свої особливості Василь Равлик: Можна по-різному ставитися до реформи децентралізації, але лишатися на тому місці, де ми є зараз, неможливо Іван Мунтян: Оновлений склад обласної ради повинен виправдати очікування громади Друга хвиля об’єднання громад на Буковині: стан та перспективи Сергій Колотило: Перспективу подальшого розвитку вбачаємо саме в об’єднанні громад Децентралізація: коротко про головне В області працюватиме 11 бюро правової допомоги Василь Падурі: «Півроку на посаді: перші результати» Петро Чебан: Пріоритетні напрямки сільської ради - залучення додаткових коштів та створення робочих місць Євген Прокопець: Громади, які не об’єдналися, на сьогодні у програші Ольга Чепель: Децентралізація в Чернівецькій області: міфи та реальність Ілля Карлійчук: Маємо багато завдань у сфері житлово-комунального господарства Григорій Ванзуряк: Із прихильників реформи ми стали тими, хто взяв на себе зобов’язання її розпочати Христина Марчук: Законодавче забезпечення реформи децентралізації Більше коштів субвенції із Держбюджету-2016 отримають громади, що об’єднались із сільськими територіями, – Геннадій Зубко Валерій Романенко: Люди вже зрозуміли, що їх благополуччя залежить виключно від їх активності і бажання щось змінити у своєму житті Аркадій Шова: Ми знали, що будуть труднощі, і готові їх вирішувати «Посли реформ»: Чому необхідно проводити реформу місцевого самоврядування? Тарас Халавка: Врахування фактору поліетнічності при формуванні об’єднаних територіальних громад у Чернівецькій області Антоніна Скидан: Наша мета – спроможна, самодостатня, сильна громада Василь Цуркан: Використання міжнародного досвіду в роботі Острицької сільської ради І. Баб'юк, О.Чепель "Основні аспекти формування спроможних територіальних громад" ЦНАП – місце, де громадяни зустрічаються з місцевою владою Співробітництво територіальних громад: нові можливості для розвитку За перший рік становлення у Новоселицькій ОТГ було реалізовано 6 інфрастуктурних проектів Загальний стан об’єднання (приєднання) територіальних громад в Чернівецькій області За доволі короткий проміжок часу Рукшинській об’єднаній територіальній громаді вдалося досягнути деяких успіхів Юрій Юзва: Станом на сьогоднішній день громада взяла курс на всесторонній розвиток
Формування система державної служби в Україні в 1917–1918 рр. Управління персоналом в умовах змін До проблеми міжкультурної взаємодії Історія ідей і концепцій державної влади та публічного управління в Україні: Білозерський Василь Михайлович (1825 – 1899) Тетяня Гаман: Навчання старост об’єднаних територіальних громад доброму врядуванню – потреба сьогодення (з досвіду Хмельницького центру ППК) Владислав Струтинський: Антон Кохановський – політик, громадянин, патріот Чернівців Виконавчі структури в ОТГ: закордонний досвід, українські реалії та перспективи (презентація наукового видання) Історія ідей і концепцій державної влади та публічного управління в Україні: Бачинський Юліан Олександрович (1870 – 1940) Тарас Халавка: Закордонний досвід формування органів влади базового рівня (на прикладі польських гмін) Микола Ярмистий: Професійна компетентність службовців органів влади в системі публічного управління (концептуальний підхід) Історія ідей і концепцій державної влади та публічного управління в Україні: Бандера Степан Андрійович (1909-1959) Презентовано енциклопедичний довідник «Історія ідей і концепцій державної влади та публічного управління в Україні» Історія ідей і концепцій державної влади та публічного управління в Україні: Антонович Володимир Боніфатійович (1834 – 1908) Петро Брицький: Україна та Крим: зв’язок в контексті історичних подій (Частина 3) Практика реформування місцевих органів влади в системі публічного управління Історія ідей і концепцій державної влади та публічного управління в Україні: Георгій Андрузький Олег Зубчик: Державна політика України у сфері вищої освіти Петро Брицький: Україна та Крим: зв’язок в контексті історичних подій (Частина 2) Петро Брицький: Україна та Крим: зв’язок в контексті історичних подій Сергій Швидюк: Еволюція сучасної польської муніципальної системи Олексій Колесников:Старости в об'єднаних громадах: потреба в модернізації законодавства Тетяна Скутар: Історико-культурні туристичні ресурси як основа розвитку пізнавального туризму в Чернівецькій області Вікторія Чебан: Децентралізація: нові можливості для територіальних громад Валентина Богатирець: Англійська мова як інструмент розвитку комунікативного простору України Олександр Марусяк: Кримський трансфер 1954 р.: формально-юридичний аспект Анжеліка Дзюбко: Допомога онлайн-ресурсів у вивченні англійської мови Світлана Бостан: Упровадження інституту фахівців із соціальної роботи як перспективний напрям роботи соціальних служб Олександр Добржанський: Система органів влади Буковини у складі Австрійської (Австро-Угорської) монархії. Частина ІІ. Пріоритети розвитку територіальних громад в контексті децентралізації влади: досвід Херсонської області Олександр Добржанський: Система органів влади Буковини у складі Австрійської (Австро-Угорської) монархій (Частина І) Наталія Нечаєва-Юрійчук: Виклики етнополітичній стабільності в Україні та перспективи їхнього подолання (на прикладі Чернівецької області) Сергій Гакман: Фактор шляхів сполучення у долі Буковини під час світових війн та післявоєнного врегулювання Пропозиції науково-практичного семінару «Сучасні методи та інструментарії управління регіональними етнополітичними процесами» Максим Ярмистий "Завдання щодо удосконалення структурно-функціональної системи" Уляна Гев'юк "Механізми участі національних меншин у суспільно-політичному житті України" А. Круглашов "Діяльність регіональної влади у контексті реформаторських спроб в Україні (2005-2013 рр.) Частина ІІ І. Буркут "Незалежність потрібно захищати" Пропозиції учасників Муніципальних читань імені Антона Кохановського А.Круглашов "Діяльність регіональної влади у контексті реформаторських спроб в Україні (2005 – 2013 рр.) Частина 1" С.Гакман "Російська інтервенція в Україну в контексті міжнародного права" Б.Руснак "Особливості проведення позачергових виборів народних депутатів 26 жовтня 2014 року" Міста в децентралізаційній реформі: проблеми і перспективи Особливості децентралізації в Одеській області на прикладі об’єднання громад Білгород-Дністровського району
шукайте нас на facebook