Буковинський вісник
державної служби та місцевого самоврядування
 
« назад до переліку

20 травня 2019 о 15:19
Проблеми з якими ми мали справу – це мабуть те, що були порушення, які пов’язані з незнанням людей чинного законодавства, - Ігор Баб'юк

Ігор  Бабюк - експерт з виборчого права, директор Буковинського центру виборчих технологій, заступник голови Комітету виборців.


«Ми не державна структура, тому її як такої не має насправді. Убільшості випадках ми працюємо на громадських засадах! Не дивлячись на це ми все одно плідно працюватимемо пліч-о-пліч, щоб забезпечити продуктивну та прозору роботу під час виборчої кампанії».


Розкажіть будь ласка більш детальніше про організацію, чим вона керується, які заходи ви проводите?
Я представляю Чернівецьку обласну організацію комітет виборців - це осередок всеукраїнської організації комітет виборців. Ми керуємось нашим статутом. Основний вид нашої діяльності - це правова освіта, робота з виборцями та виборчими комісіями.


Чи можете вВ як експерт з виборчого права познайомити краще наших читачів з виборчим правом в Україні?
Так,  звичайно, якщо говорити про виборче право в Україні то у громадян є декілька основних положень, а саме:  пасивне, і є активне право, тобто  маємо право висувати свою кандидатуру на виборах, також брати участь безпосередньо в голосуванні за депутатів як у місцевому самоврядуванні так і у Верховну раду та обирати президента України.


Розкажіть детальніше про структуру організації?
У нас немає досить активних осередків в організації, вона складається орієнтовно з 10-15 осіб. Частина з них волонтери, які не працюють на постійній основі, а тільки долучаються до роботи організації під час виборчої компанії. Її основою є правління, а головою правління призначено Олександра Віталійовича. Він також заступник редактора “Молодий Буковинець”. У нас є виконавча структура, директором якої  є Ярослав Хиряк він у нас займається безпосередньо організацією. Ми також проводимо збори на яких обговорюються важливі організаційні питання.


Розкажіть про кадрову політику, яку здійснює організація?
Ми не державна структура, тому її не має насправді, тобто в більшості випадках ми працюємо на громадських засадах. Навіть в період передвиборчої компанії, що відбулось і в попередніх виборах.


А як саме ви здійснюєте набір активу?
Ми працюємо з партнерськими організаціями,  які теж працюють у Народному домі: “Клуб Української молоді”, “Товариство Український Народний дім”. Ми їх залучаємо, а також інших волонтерів, які працюють з нами від виборів до виборів. Тобто, де дуже професійне та якісне членство з волонтерів, які працюють і в багатьох інших організаціях, але під час виборів долучаються до нас і беруть активну участь  в роботі організації та володіють безцінним досвідом та навичками.


Поділіться із нашими читачами політичними технологіями та новаціями, які ви могли спостерігати в Україні?
В нашій країні використовується надзвичайно велика кількість різних політичних технології. Зокрема серед технологів широко використовуються поняття білі та чорні технології. До білих можна віднести діяльність кандидатів, яка проводиться публічно та відповідно вся передвиборча компанія будується в рамках чинного законодавства. Наприклад, це відкриті зустрічі із виборцями, відкрита агітація, формування чіткої програми просування свої ідей. Якщо говорити про чорні технології, то сюди входитиме чорний піар, робота проти конкурента та навіть маніпуляцію самою свідомістю виборців використовуючи для цього різні інструменти. На сьогоднішній десь в Україні дуже велика кількість кандидатів, які використовують як білі технології так і чорні.


На яких основних завданнях було зосереджено роботу Буковинського центру виборчих технологій в період передвиборчої кампанії?
В цей період наш центр переважно працював із ЗМІ, пояснював терміни подачі всіх необхідних документів, а також терміни проведення агітації, реклами та місця,  де вона забороняється. Відповідно і допомагав місцевим ЗМІ з ситуаціями, які неврегульовані ЗУ. Ми надавали також інформацію стосовно процедури зміни виборчої адреси.


З якими найбільшими проблемами ви зустрічалиcь на виборах 2019?
Найбільші проблеми з якими ми мали справу – це мабуть те, що все ж таки були порушення які пов’язані з незнанням людей чинного законодавства, однак вони не вплинули на результат виборів.


Чи можете пояснити чому в Україні діє закон про таємницю голосування?
Почнемо з того, що це загальна світова практика, таким чином розголошуючи таємницю голосування ви фактично здійснюєте агітацію в день виборів та впливаєте на виборців.


Чи спостерігали агітацію в день голосування та зокрема в соціальних мережах?
На жаль, так, в день голосування спостерігали випадки незаконної агітації. Зокрема – це політична реклама, яка не була знята з великих білбордів та стовпів як під час першого так і другого туру. Характерно, що більшість кандидатів, які вивішували плакати застосовували навіть в день виборів так звану приховану рекламу. Приємно, що в ЗМІ ми не зафіксували порушення закону, а ось в соціальних мережах здійснювалась активна агітація за кандидатів, однак законом цей простір не врегульований, тобто фактично за  законодавством соціальні мережі - це не ЗМІ, тому притягнути кандидиатів до відповідальності не можливо.


Чим відрізняється Буковинський центр виборчих технологій від Комітету виборців?
Буковинський центр виборчих технологій – це підструктура комітету виборців, а зокрема направлена більше на навчання членів виборчих комісій і на роботу зі ЗМІ. А Комітет виборців під час виборів більше займається спостереженням та аналізом виборчих кампаній.


На вашу думку,  який буде подальший розвиток подій в Україні?
По-перше, потрібно дочекатись інавгурацію новообраного президента. Я думаю президент має замінити людей повністю або частково в адміністрації президента. Я чув від пана Розумкова, що вони хочуть подати два законопроекти про недоторканість депутатів та імпічмент президента в пакеті, тобто на мою думку, це дійсно важливі закони, але не впевнений, що вони будуть за них голосувати. Звичайно, що президент каже, що буде змінювати силовий блок, а саме: генерального прокурора, голову СБУ та ін. Єдино, що він не сказав кого він висуне на ці посади. Та звичайно, що думаю він буде зацікавлений щоб його політична сила партія “Слуга народу” потрапила в парламент та отримала ключові позиції в коаліції.

Відгуки: 
Немає відгуків

Додати новий відгук:
 Ваше ім`я:
 Текст відгуку:
 
Микола Ярмистий: дотримання принципів вірно служити українському народові та українській державі закладені в обітниці ще 100 років тому Наталія Пасічник: Урядом затверджений новий Порядок призначення житлових субсидій Державна служба є критерієм розвитку нашої держави Тетяна Лукащук: "КДС" - це надійний інструмент реалізації новітнього напряму системи підвищення кваліфікації держслужбовців Микола Проданюк: Публічні закупівлі мають бути відкриті, чесні та прозорі Микола Савчук: Путильський район сьогодні Леся Нос: Налагодження комунікації з громадянським суспільством – важлива складова успіху в реалізації державної політики Діяльність суду: Розгляд справ про адміністративні правопорушення, пов'язані з корупцією Юрій Півень: Про стан соціального захисту населення області у 2017 році Лідія Гайдей: Культурне життя Заставнівщини Євгенія Бойко: Створення сприятливого інвестиційного клімату – одне із пріоритетних завдань соціально-економічного розвитку Новоселицького району Лілія Гриневич: Наше завдання - підняти якість освіти і якість вивчення української мови у школах викладання мовою нацменшин, зберігши при цьому використання і вивчення предметів рідною мовою Відділ з питань туризму Чернівецької ОДА: Туризм на Буковині Тетяна Лукащук: Деякі аспекти проведення атестації претендентів на посади державної служби щодо вільного володіння державною мовою Володимир Дьяченко: Соціальні питання – лідери серед звернень громадян Павло Петренко: Правова допомога і правовий захист є надзвичайно актуальним для всіх українських громадян Уряд проводить капітальний ремонт країни Юрій Кітар: Ми маємо резерви та потенціал для розвитку району Буковинці можуть видати свої книги за кошти обласного бюджету Любов Крикливець: Основне завдання реформи – у підвищенні рівня доступності та якості медичної допомоги Валентина Юрчук: Про роботу Центру надання адміністративних послуг Заставнівської районної державної адміністрації Іван Друцул: Кіцманський район сьогодні Роман Криган: Реформування служби зайнятості та ситуація на ринку праці Буковини Юрій Півень: Стан призначення та виплати субсидій населенню по Чернівецькій області Олег Стецевич: Завдання і пріоритетні напрямки розвитку кадрового забезпечення органів державної влади та ... Руслан Сенчук "Вижницький район: виклики, досягнення та перспективи" Анатолій Круглашов: Десять років готуємо магістрів за спеціальністю «Державна служба» Юлія Яківчек: Основні принципи роботи – вчасно виявити дитину у складних життєвих обставинах і вдало її влаштувати Оксана Палійчук: Децентралізація освітньої галузі в Чернівецькій області Любов Нечипорук: Громади мають можливість реалізувати право на власне радіомовлення Віорел Ястремський: Герцаївський район сьогодні Ольга Гришин-Грищук: Соціальна робота з сім’ями, які перебувають у складних життєвих обставинах Михайло Леньков: Роль Національного агентства України з питань державної служби та її територіальних органів в імплементації Закону України Микола Ярмистий: Новий Закон України «Про державну службу» як компетентнісна модель управління людськими ресурсами Петро Шевчук: Патології у системі державного управління Володимир Бойко: Можливості застосування досвіду країн ЄС для реформування системи професійного навчання державних службовців Аліна Агопшук: «Зелене золото» Буковини – то її ліси В’ячеслав Хохуляк: Нотаріуси виконують функції державного реєстратора юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань Світлана Штефанчук: Система безоплатної правової допомоги як спосіб захисту прав і свобод людини Богдан Вітовський: З молоддю працюємо на партнерських засадах Олена Головіна: Профілактика стресу в професійній реалізації державних службовців Молодь на державній службі: Мар’яна Антимійчук Ми налаштовані й надалі виконувати свої обов’язки щодо підвищенням якості та наближенням послуг до населення, - Михайло Романів Основна увага району спрямована на завершення реформи децентралізації Сумлінним платникам податків буковинські фіскали створюють комфортний клімат Як переселенцям із тимчасово окупованих територій реалізувати своє виборче право? Проблеми з якими ми мали справу – це мабуть те, що були порушення, які пов’язані з незнанням людей чинного законодавства, - Ігор Баб'юк Реформа охорони здоров’я здійснюється відразу в декількох стратегічних напрямках Георгій Придій: Злагоджена робота задля досягнення максимальних результатів Ярослав Бартош: На часі – створити сприятливе інвестиційне поле об’єднаних громад та відкрити новий потенціал територій
Детально про проекти Державного фонду регіонального розвитку для об'єднаних громад Чернівецької області Вікторія Чебан: Центр розвитку місцевого самоврядування створений в рамках реформи децентралізації Ярослав Кушнірик: Стан та перспективи розвитку ОСББ у місті Чернівці Олексій Грушко: "Стратегічне планування у громадах: необхідність та дороговказ розвитку" Сторожинецька ОТГ показала результати річної діяльності Олексій Грушко: Субвенція на розвиток інфраструктури об’єднаних територіальних громад (Україна та Чернівецька область) Олександр Ковальчук: Нові можливості для підтримки і фінансування місцевого та регіонального розвитку Анатолій Сапогівський: До Клішковецької громади вже хочуть доєднуватися інші населені пункти Мік Мюллей, Віталій Юрків: Програма DOBRE як інструмент для підтримки та економічного розвитку громад Ольга Чепель: Про форми співробітництва територіальних громад Марія Довгань: Бібліотеки в умовах децентралізації Представники ЄС взяли участь у відкритті Чернівецького підрозділу установи «Центр розвитку імсцевого самоврядування» Микола Федорук: Про законодавчу діяльність з питань децентралізації влади Леонід Швець: Основне завдання сьогодні – працювати над наповненням бюджету Кадрові питання в об'єднаних громадах: яких фахівців потребують ОТГ? Роман Єрема: Перспективи розвитку системи надання соціальних послуг у Вижницькому районі Станіслав Сухар: Якщо люди налаштовані працювати - розвиток буде Тетяна Татарчук: Об’єднані громади Буковини: потенціал, виклики, перспективи Земельні питання – одна найбільш складних ділянок в діяльності органів місцевого самоврядування Верховна Рада прийняла важливі законопроекти з питань децентралізації. Коментар експерта: Ольга Чепель Недобоївська ОТГ: підсумки року Володимир Чоботарь: Люди зрозуміли, що реформа – це правильний крок Тарас Халавка: Цьогорічний процес об'днання громад має свої особливості Василь Равлик: Можна по-різному ставитися до реформи децентралізації, але лишатися на тому місці, де ми є зараз, неможливо Іван Мунтян: Оновлений склад обласної ради повинен виправдати очікування громади Друга хвиля об’єднання громад на Буковині: стан та перспективи Сергій Колотило: Перспективу подальшого розвитку вбачаємо саме в об’єднанні громад Децентралізація: коротко про головне В області працюватиме 11 бюро правової допомоги Василь Падурі: «Півроку на посаді: перші результати» Петро Чебан: Пріоритетні напрямки сільської ради - залучення додаткових коштів та створення робочих місць Євген Прокопець: Громади, які не об’єдналися, на сьогодні у програші Ольга Чепель: Децентралізація в Чернівецькій області: міфи та реальність Ілля Карлійчук: Маємо багато завдань у сфері житлово-комунального господарства Григорій Ванзуряк: Із прихильників реформи ми стали тими, хто взяв на себе зобов’язання її розпочати Христина Марчук: Законодавче забезпечення реформи децентралізації Більше коштів субвенції із Держбюджету-2016 отримають громади, що об’єднались із сільськими територіями, – Геннадій Зубко Валерій Романенко: Люди вже зрозуміли, що їх благополуччя залежить виключно від їх активності і бажання щось змінити у своєму житті Аркадій Шова: Ми знали, що будуть труднощі, і готові їх вирішувати «Посли реформ»: Чому необхідно проводити реформу місцевого самоврядування? Тарас Халавка: Врахування фактору поліетнічності при формуванні об’єднаних територіальних громад у Чернівецькій області Антоніна Скидан: Наша мета – спроможна, самодостатня, сильна громада Василь Цуркан: Використання міжнародного досвіду в роботі Острицької сільської ради І. Баб'юк, О.Чепель "Основні аспекти формування спроможних територіальних громад" ЦНАП – місце, де громадяни зустрічаються з місцевою владою Співробітництво територіальних громад: нові можливості для розвитку За перший рік становлення у Новоселицькій ОТГ було реалізовано 6 інфрастуктурних проектів Загальний стан об’єднання (приєднання) територіальних громад в Чернівецькій області За доволі короткий проміжок часу Рукшинській об’єднаній територіальній громаді вдалося досягнути деяких успіхів Юрій Юзва: Станом на сьогоднішній день громада взяла курс на всесторонній розвиток
Формування система державної служби в Україні в 1917–1918 рр. Управління персоналом в умовах змін До проблеми міжкультурної взаємодії Історія ідей і концепцій державної влади та публічного управління в Україні: Білозерський Василь Михайлович (1825 – 1899) Тетяня Гаман: Навчання старост об’єднаних територіальних громад доброму врядуванню – потреба сьогодення (з досвіду Хмельницького центру ППК) Владислав Струтинський: Антон Кохановський – політик, громадянин, патріот Чернівців Виконавчі структури в ОТГ: закордонний досвід, українські реалії та перспективи (презентація наукового видання) Історія ідей і концепцій державної влади та публічного управління в Україні: Бачинський Юліан Олександрович (1870 – 1940) Тарас Халавка: Закордонний досвід формування органів влади базового рівня (на прикладі польських гмін) Микола Ярмистий: Професійна компетентність службовців органів влади в системі публічного управління (концептуальний підхід) Історія ідей і концепцій державної влади та публічного управління в Україні: Бандера Степан Андрійович (1909-1959) Презентовано енциклопедичний довідник «Історія ідей і концепцій державної влади та публічного управління в Україні» Історія ідей і концепцій державної влади та публічного управління в Україні: Антонович Володимир Боніфатійович (1834 – 1908) Петро Брицький: Україна та Крим: зв’язок в контексті історичних подій (Частина 3) Практика реформування місцевих органів влади в системі публічного управління Історія ідей і концепцій державної влади та публічного управління в Україні: Георгій Андрузький Олег Зубчик: Державна політика України у сфері вищої освіти Петро Брицький: Україна та Крим: зв’язок в контексті історичних подій (Частина 2) Петро Брицький: Україна та Крим: зв’язок в контексті історичних подій Сергій Швидюк: Еволюція сучасної польської муніципальної системи Олексій Колесников:Старости в об'єднаних громадах: потреба в модернізації законодавства Тетяна Скутар: Історико-культурні туристичні ресурси як основа розвитку пізнавального туризму в Чернівецькій області Вікторія Чебан: Децентралізація: нові можливості для територіальних громад Валентина Богатирець: Англійська мова як інструмент розвитку комунікативного простору України Олександр Марусяк: Кримський трансфер 1954 р.: формально-юридичний аспект Анжеліка Дзюбко: Допомога онлайн-ресурсів у вивченні англійської мови Світлана Бостан: Упровадження інституту фахівців із соціальної роботи як перспективний напрям роботи соціальних служб Олександр Добржанський: Система органів влади Буковини у складі Австрійської (Австро-Угорської) монархії. Частина ІІ. Пріоритети розвитку територіальних громад в контексті децентралізації влади: досвід Херсонської області Олександр Добржанський: Система органів влади Буковини у складі Австрійської (Австро-Угорської) монархій (Частина І) Наталія Нечаєва-Юрійчук: Виклики етнополітичній стабільності в Україні та перспективи їхнього подолання (на прикладі Чернівецької області) Сергій Гакман: Фактор шляхів сполучення у долі Буковини під час світових війн та післявоєнного врегулювання Пропозиції науково-практичного семінару «Сучасні методи та інструментарії управління регіональними етнополітичними процесами» Максим Ярмистий "Завдання щодо удосконалення структурно-функціональної системи" Уляна Гев'юк "Механізми участі національних меншин у суспільно-політичному житті України" А. Круглашов "Діяльність регіональної влади у контексті реформаторських спроб в Україні (2005-2013 рр.) Частина ІІ І. Буркут "Незалежність потрібно захищати" Пропозиції учасників Муніципальних читань імені Антона Кохановського А.Круглашов "Діяльність регіональної влади у контексті реформаторських спроб в Україні (2005 – 2013 рр.) Частина 1" С.Гакман "Російська інтервенція в Україну в контексті міжнародного права" Б.Руснак "Особливості проведення позачергових виборів народних депутатів 26 жовтня 2014 року" Міста в децентралізаційній реформі: проблеми і перспективи Особливості децентралізації в Одеській області на прикладі об’єднання громад Білгород-Дністровського району
шукайте нас на facebook